האימייל הפך לחלק בלתי נפרד מהשגרה שלנו, ולאמצעי העיקרי שדרכו אנחנו שומרים על קשר עם בני משפחה, חברים ועמיתים לעבודה. הוא גם דרך נהדרת לקבל עדכונים לגבי המותגים שאנחנו אוהבים, כמו מבצעי ענק לסוף השבוע, הנחות מיוחדות על חבילות נופש או מוצרים חדשניים ומתקדמים. בשנים האחרונות שתפנו פעולה עם מפרסמים כדי להרחיב את אסטרטגיות השיווק שלהם באימייל, וכדי לבחון דרכים חדשות להביא מבצעים רלוונטיים לידיעת המשתמשים - וכל זה באמצעות מודעות Gmail מותאמות[1]. החל מהיום מודעות Gmail מותאמות זמינות ישירות ב-AdWords לכל המפרסמים.

פורמטים עשירים ואינטראקטיביים של מודעות

במהלך הפיתוח של מודעות Gmail ניסינו פורמטים רבים כדי לגלות מה הפורמט המרתק ביותר מבחינת המשתמשים. אחד השיפורים שלנו כלל את הסרת מודעות הטקסט הרגילות מ-Gmail, והצגת מספר קטן יותר של מודעות מותאמות באיכות גבוהה שמשתלבות בצורה חלקה בחוויית הדואר הנכנס

החל מהיום המפרסמים יוכלו לנהל מודעות Gmail מותאמות ישירות ב-AdWords, באמצעות הגדרת קמפיין ברשת המדיה ויצירת פורמט של מודעות Gmail בגלריית המודעות. המודעה מורכבת משני חלקים עיקריים:


  • המודעה המכווצת שמוצגת למשתמשים בשלב הראשון. מודעה זו מתאימה למראה ולתחושה של תיבת הדואר הנכנס ב-Gmail. המשתמשים יכולים ללחוץ על המודעה כדי להרחיב אותה ולקבל פרטים נוספים.
  • יחידת המודעות המורחבת מופעלת באמצעות לחיצה על המודעה המכווצת. זו מודעה מותאמת שמתפרסת על פני דף שלם, ומתאפיינת בעושר החזותי ורמת הפירוט הגבוהה של דפי הנחיתה. לאחר הקליק הראשון להרחבת המודעה, קליקים נוספים של המשתמשים על התוכן שלכם הם ללא תשלום, כולל קליקים לשמירת המודעה בתיבת הדואר הנכנס או להעברת המודעה לאחרים.

אנחנו מציעים למפרסמים מבחר תבניות מותאמות אישית של מודעות Gmail שמתאימות ליחידת המודעות המורחבת. חלק מהתבניות כוללות תמונה אחת, אחרות כוללות קידום שמשלב תמונות, תיאורים ולחצני קריאה לפעולה, וישנן תבניות שמתאימות להצגת מספר רב של מוצרים במקביל. פורמט מודעות ה-HTML המותאמות אישית הוא הגמיש ביותר מבחינת אפשרויות ההגדרה של המשאבים. בנוסף, הפורמט מאפשר לכם להעשיר את חוויית המודעות באמצעות סרטונים, טפסים, מספרי טלפון, קישורים מרובים ומספר רב של קריאות לפעולה.


יחידות מודעות מורחבות לדוגמה


להגיע לקהל באמצעות מיקוד מתקדם ברשת המדיה

מודעות Gmail מאפשרות לכם להפיק את המקסימום מאפשרויות המיקוד ברשת המדיה שבהן השתמשתם בעבר, כמו מילות מפתח, דמוגרפיה, נושאים וקהלים בעלי תחום עניין משותף. מפרסמים של בגדי ספורט, לדוגמה, יכולים לבחור נושאים רלוונטיים כמו "כושר" ו"אביזרי ספורט", ולהגיע ללקוחות בקהלים בעלי תחום עניין משותף כמו "חובבי בריאות וכושר" או "חובבי ריצה".

מותגים כמו Marriott International כבר משתמשים במודעות Gmail כדי להגיע ללקוחות פוטנציאליים שמחפשים מבצעים מושכים במיוחד:

"היה לנו שיתוף פעולה מוצלח במיוחד עם סוכנות המדיה שלנו, Beeby Clark+Meyler, שהתמקדו בפרסום מודעות Gmail ובהגברת המודעות ל-Renaissance Hotels. הגודל של יחידת המודעות אפשר לנו להציג סרטונים ותמונות שמדגישים את חוויית Renaissance Hotels, ואת המחויבות שלנו לעזור לאורחים לגלות משהו חדש ביעד שלהם. חברנו לסוכנות הקריאייטיב Anomaly והוספנו למודעות שלנו אלמנטים חזותיים עשירים ומרתקים, שהובילו לעלייה משמעותית מאוד במעורבות המשתמשים - זמני השהייה באתר גדלו ב-25%, ונרשם גידול של 18% במספר הצפיות בדף בכל ביקור באתר RenHotels.com. בנוסף, היחידה הזו סיפקה באופן רציף טווח הגעה גבוה למותג Renaissance Hotels. השקנו מאז מודעות Gmail לקידום מלונות מותג נוספים של Marriott International, ובקרוב נשיק גם מודעות Gmail לקידום מלונות Autograph Collection Hotels."
-  איימי שרמן, מנהלת בכירה, שיווק דיגיטלי

להעניק למשתמשים את השליטה על המודעות שהם רואים

ככל שמודעות Gmail הלכו והתפתחו, המשכנו לתת למשתמשים את היכולת לשלוט באופן פעיל בסוגי המודעות שהם רואים. בדומה למודעות Google אחרות, משתמשים יכולים להסיר מודעות לא רצויות ממפרסמים ספציפיים באמצעות ניהול הגדרות המודעות. המשתמשים יכולים גם לבטל את ההסכמה למודעות המבוססות על עניין.

כדי ללמוד כיצד להגדיר את מודעת Gmail הראשונה שלכם, בקרו במרכז העזרה לקבלת מידע נוסף.

עמרי פרוזן, מנהל מוצר בכיר, מודעות Gmail
_____________________________
[1] מודעות Gmail אינן פועלות ב-Gmail for Work כחלק מ-Google Apps for Work.