אחת הדרכים הטובות ביותר לדרבן לקוחות פוטנציאלים להשלים רכישה שהחלו בה, היא להקנות להם אפשרות ליצור קשר טלפוני איתכם. 64% מהמשתמשים בישראל המחפשים מידע לצורך רכישה במכשיר הטלפון הנייד, מרגישים שחשוב להם ליצור קשר טלפוני עם העסק בשלב הרכישה. כמו כן, 34% מהמשתמשים שביצעו חיפוש בטלפון הנייד ציינו כי הם יחפשו מותג אחר במידה ולא ניתן ליצור קשר טלפוני עם העסק ישירות מתוצאות החיפוש1. כדי שיהיה לכם נוח להעריך את התועלת של קמפיין החיפוש לעסק שלכם ועל מנת לקבל החלטות מושכלות לגבי קהלי יעד פוטנציאליים, חשוב שתוכלו לקבל מידע שימושי לגבי שיחות הטלפון המתקבלות מן הלקוחות. לכן, אנחנו שמחים להכריז על השקת שירות מספרי Google לניתוח נתוני שיחות בישראל (Google Forwarding Numbers).

לחצן "חייג" במודעה שמיועדת לרשת החיפוש המוצגת בנייד

״מספרי Google לניתוח נתוני שיחות״ הם הצעד הראשון בניתוח שיחות הטלפון שמגיעות אליכם דרך מודעות Google ברשת החיפוש. כשאתם משתמשים ב״מספרי Google לניתוח נתוני שיחות״ יחד עם תוספים להתקשרות ועם מודעות להתקשרות טלפונית בלבד, אנו מקצים למודעה מספר טלפון של Google באופן דינמי, כלומר כל מודעה מקבלת מספר טלפון ייחודי. כשלקוחות מתקשרים למספר זה, מערכת AdWords בודקת, לגבי כל שיחה, מאיזה אזור חיוג היא בוצעה, כמה זמן היא נמשכה והאם היא נענתה או לא. המערכת מספקת לכם דיווחים מפורטים הכוללים את הנתונים הללו לגבי כל שיחה ולגבי כלל השיחות בממשק AdWords.


רבים מן הלקוחות הפוטנציאליים שמחפשים עסקים מקומיים מעדיפים להתקשר למספר טלפון מקומי, כך שמספרי הטלפון שיוצגו במסגרת שירות "מספרי Google לניתוח נתוני שיחות" יהיו בעלי קידומת מקומית. לדוגמה, אם יש לכם עסק בתל אביב, מספר הטלפון שיוצג במודעה שלכם יהיה באיזור החיוג 03.

ZER4U - סיפור לקוח

״בדקנו איך "מספרי Google לניתוח נתוני שיחות" יכולים לשפר את הקמפיינים שלנו, ואכן הבחנו בשיפור ניכר ביכולת שלנו לנתח שיחות ולזהות את השעות והימים העמוסים ביותר מבחינת שיחות למוקד. בעזרת הנתונים שאנחנו מקבלים, אנחנו מסוגלים להתאים את הצעות המחיר, כמו גם לסייע ללקוח להתאים את מספר נציגי המכירות בכל משמרת, כדי לספק מענה מהיר והולם לשיחות הטלפון המתקבלות באמצעות קמפיינים של AdWords. אנחנו סבורים שעל סמך הפוטנציאל הגלום בשיפור ההמרות משיחות טלפון, הלקוח שלנו ZER4U יגדיל משמעותית את נפח הפעילות שלו ב-AdWords.״ 
- אפרת יאסו, מומחית SEM בכירה, Agent Interactive Network Ltd


ניתוח נתוני שיחות ממספר טלפון המופיע באתר


תוספים להתקשרות ומודעות להתקשרות טלפונית הם יעילים מאוד בפני עצמם. "מספרי Google לניתוח נתוני שיחות" מקנים לכם יכולת נוספת: גם אם הלקוח הגיע לאתר שלכם דרך מודעת AdWords, ואחר כך התקשר אליכם באמצעות לחיצה על מספר באתר, המערכת תספק לכם את נתוני השיחה ממנו. כשלקוח מגיע לאתר שלכם דרך מודעה מסוימת, המערכת מציגה באתר שלכם מספר טלפון ייחודי, המשוייך לקמפיין שדרכו הגיע הלקוח. כשלקוח פוטנציאלי לוחץ על מספר הטלפון שמוצג לו באתר או מחייג אליו ישירות מהטלפון שלו, המערכת משייכת את השיחה ואת ערך השיחה למילת המפתח ולמודעה שדרכה הגיע הלקוח.
למקסם את ערך השיחות


בנוסף לניתוח המרות שיחה, ״מספרי Google לניתוח נתוני שיחות״ מאפשרים לכם להקצות לשיחה ערך המרה. לדוגמה, החלטתם להקצות ערך המרה מסוים לשיחות שנמשכות יותר מ-90 שניות. ניתוח המידע על השיחות וערכי ההמרה שלהן, יאפשר לכם לבצע אופטימיזציה אוטומטית של הצעות המחיר לקמפיינים השונים שמובילים לשיחות. אסטרטגיה גמישה של הצעות מחיר מביאה בחשבון אותות כמו סוג המכשיר ומיקום ושעה ביום, וכך מתאימה את הצעות המחיר בזמן המכירה הפומבית על מנת למקסם את ערך המרות השיחה ולעמוד ביעדים העסקיים שהצבתם.

לקבלת  מידע נוסף על המוצרים האלו, בקרו במרכז העזרה של AdWords.

פורסם על ידי אמיט אגרוול, מנהל מוצר, AdWords

1Google/Ipsos , תפקיד הלחיצה להתקשרות בדרך לרכישה, אוקטובר 2015

*במקרים מסוימים ייתכן ש״מספר Google לניתוח נתוני שיחות״ מקומי לא יהיה זמין. אם זה המצב, במודעה יוצג ״מספר Google לניתוח נתוני שיחות״ לחיוג חינם