הציפיות של צרכנים גבוהות היום יותר מתמיד. אם הם רוצים להשיג משהו, הם יכולים פשוט לשלוף מכשיר מהכיס, והם מצפים למצוא הכל במדויק ובמהירות. כדי להגיע אל צרכנים ברגעים הקריטיים, כשהם מעוניינים לקנות, למצוא או לעשות משהו, משווקים פונים יותר ויותר לפרסום פרוגרמטי, שבו נעשה שימוש בנתונים ובטכנולוגיה על מנת להגיע לאדם הנכון בזמן הנכון. רשת המדיה של Google מביאה את הטכנולוגיה המתוחכמת הזו לכל המפרסמים, כך שתוכל להיות שם ברגעים החשובים ביותר למותג שלך.
היום אנחנו מציגים מספר כלים שישפרו עוד יותר את מה שרשת המדיה של Google מציעה למפרסמים ברשת המדיה.
יותר שקיפות: עשו את הצעד עם מדדי קהל של AdWords

אם תבינו היטב את קהל הלקוחות כמו הגיל, המיקום הגיאוגרפי ותחומי העניין שלהם תוכלו לקבל החלטות מושכלות יותר לגבי תוכניות השיווק שלכם. מדדי קהל של AdWords נותנים למפרסמים מידע מצטבר על אנשים ברשימות השיווק מחדש שלהם, כולל דמוגרפיה, תחומי עניין, מיקומים ושימוש במכשירים.* מאחר שדוחות אלו זמינים ישירות ב-AdWords, אפשר לפעול במהירות ובקלות על פי המדדים האלה. לדוגמה, אם רוב האנשים שביצעו המרה באתר שלכם הם חובבי ג'ז, תוכלו להוסיף לקמפיין את הקהל הזה בעל תחום העניין המשותף. במקרה אחר, אם יש לכם לקוחות רבות בטווח הגילאים 25 עד 34, תוכלו להתאים אישית את הקריאייטיב של המודעה כך שימשוך יותר את פלח האוכלוסייה הזה. למידע נוסף
דוגמה: מדדי קהל של AdWords מראים ש-30% מהלקוחות ברשימת השיווק מחדש הזו
הם בני 34-25, בהשוואה לממוצע של 19.9% בארה"ב.
BASE, חברת טלקומוניקציה בלגית, השתמשה במדדי קהל של AdWords וגילתה שהסבירות שרוכבי אופניים ירכשו מינוי לטלפון נייד גבוהה פי שניים מזו של הלקוח הממוצע. על סמך מדדים אלה, BASE התאימה את המסרים שלה לרוכבי אופניים והכפילה את ההמרות. BASE התמקדה בקהל רוכבי האופניים ב-GDN והכפילה את ההמרות שלה. כיום BASE משתמשת במדדי קהל של AdWords כדי ליצור קמפיינים יעילים, באינטרנט וגם במקומות אחרים.
Sony PlayStation גילתה באמצעות מדדי קהל של AdWords שיש סבירות גדולה שחובבי מוזיקה קלאסית יתעניינו במותג שלה. Sony פנתה אל פלח הקהל הזה ב-GDN ומהלך זה הוביל לעלייה של 31% בשיעור הצפייה במודעות ביחס לקהל הממוצע בעל תחומי עניין אחרים. כך הצליחה Sony לקבל צפיות רבות יותר תמורת התקציב שהקצתה. כעת Sony משתמשת במדדי קהל של AdWords כדי לגלות מהם הקהלים המתאימים ביותר לקמפיינים החדשים שלה.
לוקחים אחריות: התשלום ב-GDN יתבצע רק על מודעות שבאמת ניתנות לצפייה

למרבית המודעות ברשת המדיה 56% למעשה מעולם לא היה סיכוי לקבל צפיות מכיוון שהיו בחלק הנגלל, מחוץ לטווח הראיה או בכרטיסייה ברקע. בקרוב נהפוך את GDN לאחת מפלטפורמות המדיה היחידות שבהן מפרסמים לא משלמים על הופעת מודעה, אלא אם היה באמת סיכוי לראות אותה. המשמעות היא שתשקיעו כסף על מדיה רק היכן שיש לזה השפעה. בחודשים הקרובים, כל הקמפיינים שהקנייה בהם מתבססת על מחיר לאלף הופעות ישודרגו למחיר לאלף הופעות הניתנות לצפייה.
הגדלת ההשפעה: גישה רעננה למודעות דינמיות לשיווק מחדש

אנשים משתמשים במכשירים בצורות ובגדלים שונים, ונתקלים בתוכן המוצג באופן אופקי או אנכי, שניתן להקיש עליו, לדפדף בו או לשנות את הגודל שלו בתנועת צביטה. המשמעות היא שעל מודעות להיות גמישות כך שניתן יהיה להציג אותן במיקומים מגוונים. היום השקנו שיפורים בשיווק חוזר דינמי כך שניתן לעצב מחדש את צורתן ואת גודלן של מודעות כדי להתאים אותן לכל סוגי המכשירים. גם שדרגנו את מראה המודעות כדי שיראו נהדר בכל אתר לטלפון הנייד או למחשב או באפליקציות. לדוגמה, אם הצבעים השולטים בלוגו שלכם הם כחול וצהוב, AdWords עשויה להשתמש בצבעים אלו להצללת השוליים והרקע של המודעה. ננסה אף שילובי צבעים שונים ונשתמש באלה שמביאים לביצועים הטובים ביותר. כמו תמיד, השליטה בשינוי הבחירות על סמך הסגנון וההעדפות האישיים שלך נתונה בידיך.
כדי למלא אחר ציפיות הצרכנים יש צורך בטכנולוגיה שנותנת מענה על צורכיהם ברגע שצרכים אלו מופיעים, בכל מקום שבו הם נמצאים ובכל סוג מכשיר או מסך שבו הם משתמשים. פרסום פרוגרמטי מבטיח שמותגים יהיו נוכחים ברגעים החשובים בהם מתקבלות ההחלטות ובהם מעוצבות ההעדפות. אנו מקווים שרשת המדיה של Google תביא את הטכנולוגיה ברמת הארגון הזו לכל המפרסמים, כך שתוכלו להיות שם ברגעים החשובים ביותר למותג.
פורסם ע"י בראד בנדר, סגן נשיא לניהול מוצר, רשת המדיה של Google
*כל המדדים מבוססים על נתונים אנונימיים נצברים.
 

Google study, 2014.