עונת החגים מתקרבת, ומדובר בתקופה עם הרבה הזדמנויות למשווקי אפליקציות - יותר אנשים יעשו קניות במכשירים ניידים ויממשו רגעי קניות, ובדרך כלל גם נרשמת עלייה חדה במכירות הטלפוניות בתקופת יום חג המולד. מיליוני הורדות של אפליקציות יתרחשו כשאנשים יגדירו את המכשירים החדשים שקיבלו. הקניות לא מפסיקות לאחר חג המולד - התקופה שאחרי החג מאופיינת בנפחי מכירות מאוד גדולים, ו-58% מהקונים בחגים מתכננים לנצל הזדמנויות ומבצעים המוצעים לאחר החג.1
הטיפים המובילים לחג האפליקציות
העלייה בתנועה ובמכירות בתקופה שלפני ואחרי החג היא מתנה של ממש למשווקי אפליקציות, לכן ריכזנו עצות מהמומחים שלנו כדי שתוכלו להתכונן. הנה ארבעת הטיפים המובילים שלנו כדי להבטיח שתהיו במקום הנכון ובזמן הנכון בעונת החגים הקרובה.
קמפיין אוניברסלי באפליקציות יעזור לכם לממש הזדמנויות במכשירים ניידים בעונת החגים.   תוכלו להעלות את חשיפת האפליקציה בכל הרשת של Google בעזרת קמפיין אחד בלבד. תוכלו להעלות את מספר ההתקנות במחיר היעד שלכם להתקנה על ידי קידום האפליקציה בחיפוש Google, Google Play, YouTube וברשת המדיה של Google. סוג הקמפיין הזה מאפשר הגדרה מהירה וקלה, והוא נחשף בפני לקוחות כשהם משתמשים באפליקציות מותקנות, מחפשים אפליקציות חדשות, צופים ב-YouTube או גולשים באינטרנט. שפרו את החשיפה בחנות Play לקראת חג המולד אחד מכל ארבעה מהמשתמשים באפליקציות מגלה אפליקציה באמצעות החיפוש2. עכשיו אתם יכולים להציג מודעות בדיוק במקום שאליו המשתמשים מגיעים כדי לחפש אפליקציות - ב-Google Play. בעזרת ניסויים ברישום החנות במסוף המפתחים של Google Play תוכלו לבצע שיפורים ברישום וכך להעלות את הסיכויים שהמבקרים ברישום האפליקציה בחנות Play גם יתקינו אותה. השתמשו בניסויים כדי לבדוק גרסאות שונות של עיצוב וטקסט ברישום בחנות Play ובחרו בגרסה שמובילה למספר ההתקנות הגדול ביותר. הבטיחו את התקנת האפליקציה שלכם בטלפונים חדשים לקוחות מתאימים אישית את הטלפונים שלהם בתקופת החגים. הם שמחים לקבל את הטלפון החדש והם רוצים להתאים אישית את המתנה שלהם בעזרת אפליקציות חדשות. מיקוד למכשירים חדשים יאפשר לכם להגיע אליהם ברגעים האלה אפשרות המיקוד הפשוטה והמהירה הזו זמינה בקמפיינים להתקנת אפליקציות ב-AdWords בקטע 'עניין ושיווק מחדש'. השתמשו בה כדי להגדיר הצעות מחיר על בסיס הערך של אותם משתמשים, ותוכלו פשוט לראות איך מספר המשתמשים שלכם גדל. הציגו סרטונים לקונים בעונת החגים סרטונים הם דרך מצוינת להגיע אל משתמשי אפליקציות חדשים -יש סיכוי כפול לכך שהמשתמש הממוצע ב-YouTube יוריד אפליקציות.3 סרטונים מועילים במיוחד לקמעונאים, מפני ש-42% מהקונים באינטרנט משתמשים בסרטונים כחלק מהמחקר שלהם לפני הרכישה. 64% מהם משתמשים ב-YouTube כדי למצוא מוצרים.4  הקפידו להשתמש בנכסי הווידאו העדכניים ביותר,לא רק לבניית המותג, אלא גם כדי להגדיל את מספר ההתקנות. המודעות שלכם יוכלו להופיע לצד תוכן רלוונטי, או שתוכלו למקד לצופים עם תחומי עניין הקשורים לאפליקציה שלכם בעזרת קידום אפליקציות ב-YouTube .התכונה החדשה שלנו להצעות מחיר מציעה כעת דרך קלה יותר מתמיד לשלוט בעלויות על ידי הגדרה עצמאית של תקרת היעד. 

אנו מקווים שבעזרת הטיפים האלה תסיימו את השנה עם עונת חגים מוצלחת ושמחה! 
פורסם על ידי אלכסנדרה דה סה מוריירה, מומחית מוצרים גלובלית, קידום אפליקציות בחיפוש 

ציטוטים ביביליוגרפיים
  1. Google / Ipsos MediaCT, מחקר לגבי כוונות צרכנים בעונת החגים, ספטמבר 2015
  2. Google / Ipsos, תובנות לגבי שיווק אפליקציות לנייד: כיצד צרכנים באמת מוצאים את האפליקציות שלכם ומשתמשים בהן (ארה"ב), מאי 2015.
  3. נתונים פנימיים של Google, 2014.
  4. שני מחקרים סטטיסטיים מארה"ב, Google סקרי שוק, מרץ 2014. אתרים שנסקרו: YouTube, Hulu, ESPN.com, Facebook, comedycentral.com, Tumblr,Instagram, Vimeo, AOL, MTV.com.