כיצד להבין בצורה טובה יותר את הביצועים של הצעות מחיר אוטומטיות
 קל להבין את הביצועים של האסטרטגיות למתן הצעות מחיר אוטומטיות אם יודעים היכן לחפש. הוספנו שלוש תכונות דיווח חדשות שיאפשרו לכם להבין בצורה טובה יותר את הצעות המחיר שלכם ולחסוך זמן בפתרון בעיות שעשויות להשפיע על הביצועים.
  
איך פועל המנגנון של הצעות המחיר 
בזכות האופטימיזציה של הצעות המחיר בהתאם לכל מכירה פומבית, הצעות מחיר אוטומטיות חוסכות למפרסמים שעות רבות מדי שבוע, אך עדיין חשוב לעקוב אחר אסטרטגיות הצעת המחיר ולדעת מתי כדאי להתערב. חדש: הערות לגבי הסטטוס מוסיפות לסטטוסים של אסטרטגיות הצעת מחיר תובנות שעוזרות לכם להחליט האם וכיצד לנקוט פעולה.

לדוגמה, אם אסטרטגיה מסוימת עדיין נמצאת בסטטוס 'למידה' מפני שיצרתם אותה רק לאחרונה או מפני ששיניתם את הרכב הקמפיינים שלה, אנו נציג את הערך 'הערכת זמן עד לסיום הלמידה'. משמעות הערך הזה היא שהאלגוריתמים של הצעות המחיר עדיין נמצאים בתהליך הלמידה. הערך גם מציין כמה זמן יש להמתין לפני שתבצעו שינויים נוספים או תנסו להעריך את הביצועים הבסיסיים.


בנוסף, אם בעקבות מגבלות מקסימום או מינימום על הצעות המחיר הסטטוס של אסטרטגיית הצעת מחיר הוא 'מוגבל (הגבלות הצעת מחיר)', ייתכן שנציג את שיעור ההופעות או ההוצאות המוגבל, כדי שתוכלו להבין מה מידת ההשפעה על הביצועים.




להבין בקלות כיצד עדכונים של סטטוס או יעד השפיעו על השינוי בביצועים

דיווח של סטטוס לאורך זמן ממפה את הסטטוסים של אסטרטגיית הצעות המחיר בחלק התחתון של תרשים הביצועים. הנתון הזה עוזר להסביר מהם הגורמים המשפיעים על הביצועים של אסטרטגיית הצעת המחיר בטווח התאריכים שבחרתם. לדוגמה, אם תבחינו בעלייה בהוצאה בפרק זמן שבו אסטרטגיית הצעת מחיר הייתה בסטטוס 'מוגבל (אין מספיק נתונים)', ייתכן שמצב זה מרמז על כך שהעליתם את תקציבי הקמפיין כדי להגביר את מספר ההמרות ולספק לאלגוריתמים נתונים נוספים כדי לשפר את האופטימיזציה של הצעות המחיר.

דיווח של יעד לאורך זמן ממפה את היעדים ההיסטוריים ביחס לנתוני ביצועים כדי לספק הקשר ברור יותר. לדוגמה, קו מגמה המציג ירידה בהמרות עשוי במבט ראשון להיראות כמצב בעייתי. עם זאת, אם תראו שבזמן הזה ירד גם מחיר היעד לרכישה, הנתון הזה יעזור להסביר את הירידה בביצועים.

שתי אפשרויות הדיווח האלה זמינות כעת בספרייה המשותפת. תוכלו לגשת אליהן על ידי לחיצה על אסטרטגיה של הצעת מחיר.

אנו מקווים שהשיפורים האלה בדיווח של הצעות המחיר האוטומטיות יבטלו את הצורך בניחושים בעת הערכת הביצועים. למידע נוסף על הצעות מחיר אוטומטית ב-AdWords, היכנסו למרכז העזרה ועיינו בשיטות המומלצות שלנו להצעות מחיר.