נקודה למחשבה: 6 מתוך 10 משתמשים באינטרנט בארצות הברית מתחילים את תהליך הקנייה במכשיר אחד וממשיכים או מסיימים אותו במכשיר אחר.1 כדי לעזור למפרסמים למדוד את הדרך שעוברים הלקוחות, המתחילה במכשיר אחד ומסתיימת בהמרה במכשיר אחר, השקנו את 'המרות במכשירים אחרים' לפני למעלה משלוש שנים. באמצעות אותה טכנולוגיה, אנו משיקים שלושה דוחות חדשים בקטע 'ייחוס' ב-AdWords כדי לספק תובנות עמוקות יותר בנוגע לשימוש במכשירים לאורך נתיב ההמרות השלם ברשת החיפוש.

  • מכשירים: דוח המאפשר לכם לראות כמה פעילות במכשירים אחרים מתקיימת בחשבון ה-AdWords שלכם.
  • מכשירים מסייעים: דוח המאפשר לכם לבסס התאמות של הצעות מחיר למכשיר על סמך נתונים לגבי המכשירים השונים שסייעו בהמרה במכשירים אחרים.
  • נתיבי מכשירים: דוח המאפשר לכם לבחון את נתיבי ההמרות המובילים של הלקוחות שלכם, המשתמשים בשני מכשירים או יותר.




מפרסמים בתחומים רבים ברחבי העולם כבר גילו את ההשפעה שיש לפעילות במכשירים אחרים על המרות מהקליק האחרון. ישנן שתי דרכים עיקריות שבהן ניתן לפעול בהתאם לתובנות החדשות בנוגע למכשירים אחרים:

  • בחירה במודל ייחוס אחר, מעבר לקליק האחרון. ניתן לבחור באחד מתוך שישה מודלים שונים של ייחוס עבור כל אחד מסוגי ההמרות: קליק אחרון, קליק ראשון, לינארי, זמן דעיכה, מיקום ונתונים. מודלים אלו של ייחוס חלים על המודעות שלכם שמיועדות לרשת החיפוש ומביאים בחשבון התנהגות במכשירים אחרים. כשתבחרו מודל חדש, נקודות הזיכוי יחולקו מחדש לאורך נתיב ההמרות ונתוני ההמרות שלכם ישתנו מאותו רגע והלאה. מידע נוסף ניתן למצוא במדריך השיטות המומלצות החדש שלנו.
  • עדכון התאמות של הצעות מחיר למכשיר. הדוח 'מכשירים מסייעים' החדש מראה כמה המרות נעשו בסיוע באמצעות קליקים או הופעות במכשירים אחרים. 'יחס הסיוע בניידים' משקף כמה המרות נעשו בסיוע של מכשירים ניידים ביחס למספר ההמרות הסופיות במכשירים ניידים. לדוגמה, אם יחס הסיוע בניידים בקמפיין שלכם הוא 3.72, משמעות הדבר היא שעל כל המרה במכשיר נייד, 3.72 המרות במכשירים אחרים נעשו בסיוע של מכשירים ניידים. מידע זה עוזר לכם לעדכן התאמות של הצעות מחיר לנייד.
 בשבועות הקרובים, תוכלו למצוא את הדוחות החדשים בקטע 'ייחוס' בכרטיסייה 'כלים'. אנו מקווים שנקודות המידוד והדוחות החדשים האלה יעזרו לכם למדוד את הרגעים החשובים בכל מכשיר.

ג'ון ארנסמן, מנהל מוצר
1 Google / Ipsos Connect, מרץ 2016, GPS Omnibus, n=2,013 משיבים באינטרנט בארצות הברית מעל גיל 18