האפשרות 'הקלק להתקשר' בניידים היא דרך קלה מאי-פעם בשביל צרכנים ליצור קשר עם עסקים דרך הטלפון. קצב הגידול במספר השיחות לא מראה סימנים של האטה. למעשה, מספר השיחות ממכשירי סמארטפון לעסקים בארצות הברית צפוי להגיע לכ-162 מיליארד עד 2019 - גידול של 73% משנת 2015[1]. 

למרות ששיחות טלפון הן מקור מרכזי להמרות עבור עסקים רבים, לא פשוט להעריך את הדרך שעובר הצרכן באינטרנט, מצפייה במודעה שמיועדת לרשת החיפוש ועד לשיחה לא מקוונת. היום אנו מכריזים על השקת המרות שיחות מיובאות כדי לעזור למפרסמים לשייך הכנסות משיחות טלפון לקמפיינים שלהם ב-AdWords בדיוק רב יותר. התכונה תהפוך לזמינה עבור כל המפרסמים במהלך השבועות הקרובים.

הקמפיינים שמביאים את השיחות בעלות הערך הרב ביותר


עד כה, מפרסמים יכלו למדוד המרות של שיחות באמצעות אורך השיחה. לדוגמה, מפרסם בתחום התיירות יכול לזהות ששיחות שמובילות להזמנות חדשות נמשכות לרוב דקה אחת לפחות, ולהגדיר שזה יהיה משך השיחה המינימלי הדרוש כדי להחשיב שיחה כהמרה.

התכונה 'המרות שיחות מיובאות' לוקחת את מדידת ערך השיחות צעד אחד קדימה, ומאפשרת מדידת ערך אמיתית של שיחות בתשלום ממודעות 'הקלק להתקשר' בניידים או מהאתר שלכם. ניתן גם להבדיל בין פעולות שונות של לקוחות שעשויות להיות בעלות ערך שונה עבורכם. לדוגמה, מפרסם בתחום התיירות יכול לשייך הכנסות לשיחות מסוגים שונים, כגון הזמנות חדשות, שאלות בנושא מחירים, שירות לקוחות ומכירה נוספת ללקוח של חבילת נופש גדולה יותר. בעזרת התובנות שהוא צבר מהמרות שיחות מיובאות, באפשרותו לעשות אופטימיזציה אוטומטית להצעות מחיר למילות מפתח כדי להשיג יותר שיחות יקרות-ערך באמצעות הצעות מחיר אוטומטיות עם יעד החזר על הוצאות פרסום

חברות כמו Nationwide ו-ShoppersChoice.com כבר משתמשות בהמרות שיחות מיובאות כדי לבצע מדידות ואופטימיזציה טובות יותר להשגת שיחות יקרות ערך:

"בתור הסוכנות השותפה של Nationwide, חשוב לנו להפנות לקוחות פוטנציאליים בתחום הביטוח למוקד הטלפוני של החברה לצורך המרה יעילה של לקוחות חדשים. עד כה, לא הצלחנו למקסם את הנוכחות של Nationwide ברשת החיפוש מכיוון שלא יכולנו לקשר בין הכנסות משיחות לקליקים בודדים. התכונה 'המרות שיחות מיובאות' לוקחת את המדידות של AdWords צעד אחד קדימה, וכעת אנחנו יכולים לייבא מכירות בפועל של פוליסות דרך שיחות ישירות ל-AdWords. נתונים אלו מאפשרים לנו לקבל החלטות טובות יותר לגבי אופן ניצול תקציב השיווק, לגבי הצעות מחיר למילות מפתח ומיקום ולגבי אופטימיזציה של קמפיינים. למרות שלא עבר זמן רב, מאז שכללנו המרות שיחות מיובאות באופטימיזציה של קמפיינים, הצלחנו להגדיל כמעט פי שלושה את ההוצאה על מונחי חיפוש המובילים בביצועים שלהם ומניבים שיחות. בדרך זו הצלחנו גם לגלות הזדמנויות חדשות להרחבת מילות המפתח משאילתות חיפוש שלא היינו מוצאים ללא הגדלת ההשקעה, שהייתה מגובה בנתונים על המרות שיחות מיובאות. " -- ג'ורדן ג'ונס, שותף מנהל תחום הביצועים בדיגיטל, UM

"לקוחות רבים רוצים לקבל פרטים נוספים על מבחר המוצרים שלנו או לבצע הזמנה ישירות דרך נציג מכירות, לכן אנו מאפשרים להם להתקשר אלינו בקלות מהמודעות ומהאתר שלנו. המרות שיחות מיובאות לוקחות את מדידת השיחות שלנו ב-AdWords צעד אחד קדימה לקראת סגירת מעגל מלאה בין נתוני המוקד הטלפוני הבלתי מקוון שלנו והמדדים שאנו מקבלים באינטרנט. יש לנו מושג טוב יותר לגבי האופן שבו שיחות המגיעות ממודעות AdWords יוצרות הכנסה, ונוכל להשתמש בתובנות אלו כדי לקבל החלטות מושכלות בכל הנוגע לחלוקת תקציב ואופטימיזציה של קמפיינים." -- ג'ף לוקוויסט, מנהל שיווק ברשתות חיפוש ב-ShoppersChoice.com

מה דרוש כדי לייבא בהצלחה המרות של שיחות


עליכם לאסוף רק שלושה נתונים כדי לייבא נתוני המרות שיחה אל AdWords:

1. מספר הטלפון של המתקשר (זיהוי מתקשר)
2. שעת התחלת השיחה
3. משך שיחה

הנתונים האלה יישארו מאובטחים ופרטיים עבור הלקוחות שלכם, והם ישמשו בתור המפתח להתאמה בין המרות לשיחות מ-AdWords שהניבו אותן. ההמרות ישויכו ברמת מילות המפתח כדי לעזור לכם לקבוע אילו חלקים בקמפיינים שלכם מביאים את המרות השיחות בעלות הערך הרב ביותר, והיכן כדאי לכם להשקיע את תקציב המודעות. 

כדי לקבל מידע נוסף על המרות שיחות מיובאות, היכנסו אל מרכז העזרה ועיינו בשיטות המומלצות להגדלת מספר שיחות הטלפון לעסק שלכם ולשיפור חוויית המתקשר

עמית אגרוול, מנהל מוצר בכיר, מודעות חיפוש לנייד

[1] BIA/Kelsey, 2015