כלי הצעות המחיר האוטומטיות ב-AdWords עוזר למשווקים לחסוך זמן ולשפר את הביצועים. הכלי מופעל על בסיס הלמידה החישובית של Google. הוא מבצע אופטימיזציה להצעות המחיר בקנה מידה מתאים לכל מכירה פומבית, ומשקלל מגוון רחב של אותות כדי לעזור לכם להתאים את הצעות המחיר להקשר הייחודי של כל משתמש. ב-2015 הכרזנו על סדרה של תכונות דיווח חדשות בספרייה המשותפת כדי לספק שקיפות רבה יותר באשר לביצועים של הצעות המחיר האוטומטיות. מעתה תוכלו לראות תובנות לגבי מתן הצעות מחיר תוך כדי עבודה - הן יופיעו באזורים ב-AdWords שבהם אתם משקיעים הכי הרבה זמן. הצגת התובנות מתאפשרת הודות לשלוש תכונות חדשות:

  • התראות חדשות שמסמנות באופן אוטומטי בעיות במתן הצעות המחיר.
  • סטטוסים של אסטרטגיית הצעות מחיר שמופיעים ישירות בעמודות הסטטוס של הקמפיין ושל קבוצת המודעות.
  • דוח ביצועים מקיף לאסטרטגיות הצעות מחיר רגילות שמוגדרות ברמת הקמפיין.

ההתראות החדשות על הצעות המחיר עוזרות לפתור בעיות


התראות חדשות זמינות כעת במיוחד עבור הצעות מחיר אוטומטיות כדי לעזור לכם לזהות ולפתור בעיות בהקדם האפשרי. התחלנו עם התראות שמופיעות כשהגדרות מעקב ההמרות שלכם אינן נכונות, ובעתיד נוסיף סוגי התראות אחרים. לדוגמה, ההתראה 'הגדרה לא תקינה' עלולה להופיע אם תשתמשו באסטרטגיית הצעת מחיר כגון מחיר יעד לרכישה (Target CPA) שנועדה לאופטימיזציה של המרות, אך לא תפעילו במקביל את מעקב ההמרות או שלא תוסיפו פעולת המרה לעמודת 'המרות' הראשית.


סטטוסים של מתן הצעות מחיר משתלבים עם סטטוסים של קמפיינים וקבוצות מודעות


בשבועות הקרובים נוסיף גם סטטוסים של אסטרטגיות הצעות מחיר לעמודות הסטטוס הראשיות של קמפיינים וקבוצות מודעות כדי שתוכלו להבחין ולעיין בהם בקלות בעבודה היומיומית שלכם. לדוגמה, אם הגדרתם מגבלות להצעות המחיר שמונעות מהן לעבור אופטימיזציה מלאה, יופיע הסטטוס 'כשיר (מוגבל)' בעמודות הסטטוס הראשיות. 

אלו יהיו סוגי הסטטוס המעודכנים שבהם תוכלו להשתמש בכללים האוטומטיים ובמסננים והדוחות השמורים שלכם:


הסטטוס מה משתנה
כשיר ללא שינוי
כשיר (תקציב מוגבל) שם הסטטוס הנוכחי, 'מוגבל על ידי תקציב', משתנה כדי שיתאים יותר לשמות סוגי הסטטוס האחרים
כשיר (למידה) סוג סטטוס חדש להצעות מחיר אוטומטיות
כשיר (מוגבל) סוג סטטוס חדש להצעות מחיר אוטומטיות
כשיר (הגדרה לא תקינה) סוג סטטוס חדש להצעות מחיר אוטומטיות


דוח ביצועים מקיף לאסטרטגיות הצעות מחיר רגילות


אנחנו גם מרחיבים את יכולות הדיווח הזמינות לאסטרטגיות הצעות מחיר בתיקי לקוחות, ומעתה הן יהיו זמינות גם לאסטרטגיות הצעות מחיר רגילות המוגדרות ברמת הקמפיין. הדוחות האלו יהפכו להיות זמינים במהלך השבועות הקרובים. תוכלו לגשת אליהם מהתפריט הנפתח 'אסטרטגיית הצעת מחיר' בכרטיסייה 'קמפיינים' כדי לעקוב ולבדוק לאורך זמן איך שינויים בסטטוס וביעדים של מתן הצעות המחיר משפיעים על הביצועים.



היכנסו אל מרכז העזרה שלנו כדי לעיין בשיטות המומלצות ולקבל מידע נוסף על הצעות מחיר אוטומטיות. כדי לקרוא פרטים נוספים המסבירים איך טכנולוגיית הצעת מחיר מבוססת-זמן במכירה פומבית פועלת באסטרטגיות הצעות מחיר המבוססות על המרות, קראו את המדריך השלם הזה.