חשבו לרגע על הסרטון האחרון שראיתם ב-YouTube. איך מצאתם את הסרטון הזה? האם חבר שלח לכם אותו? האם לחצתם על קישור בבלוג או בדף של מדיה חברתית? האם עשיתם מה שעושים מיליוני משתמשים ב-YouTube מדי יום, ונכנסתם אל YouTube כדי לחפש משהו לראות?

כדי למשוך משתמשים המחפשים תוכן לצפייה, יצרנו את מודעות TrueView Discovery (או בשמן הקודם, TrueView ברשת המדיה) – פורמט שמטרתו לעזור למשתמשים למצוא את תוכן המותג שלכם. היום אנחנו לא רק משנים את השם, אלא מגבירים את האפקטיביות של מודעות TrueView Discovery בעזרת מודעות רלוונטיות יותר בדפי תוצאות חיפוש ובעזרת כיסוי מלא של המלאי באפליקציית YouTube. משמעות הדבר היא שלראשונה אי-פעם, מודעות TrueView Discovery יופיעו בתוצאות החיפוש לנייד. בנוסף, ביצענו שינויים ברלוונטיות של המודעות שמיועדות לרשת החיפוש, והניסויים שלנו הראו ששינויים אלה הובילו לגידול מצטבר של 11% בשיעור הקליקים (CTR).



היעילות הרבה של מודעות TrueView Discovery נובעת מאיכות המעורבות שהן יוצרות – כשצופים לוחצים על הסרטון שלכם, זהו סימן ברור לכך שהם מתעניינים במותג. זו הסיבה לכך שמשתמשים צופים בממוצע בסרטון אחד נוסף של המותג בתוך 24 שעות מהצפייה במודעה מסוג TrueView Discovery. הפורמט הזה מיועד למשוך את הקהל ולהוביל אותו אל הסרטונים שלכם כשהם מחפשים תוכן איכותי לצפייה[1].

מכיוון שאנשים צופים במודעות TrueView Discovery כשהם ממש מתעניינים בתוכן שלהן, הן מביאות בממוצע למספר קליקים גדול פי חמישה על קריאות לפעולה של המפרסם לעומת מודעות TrueView לפני הסרטון. בנוסף, הן דרך מעולה לקידום סרטונים ארוכים יותר.

מפרסמים כמו Benefit Cosmetics משתמשים במודעות TrueView Discovery כדי לקדם את התוכן הממותג שלהם. בקמפיין מהתקופה האחרונה הם השתמשו בפורמט הזה כדי להגיע אל צופים כשהם מחפשים תוכן על האופנה האחרונה בעיצוב גבות ובאיפור. "רצינו להופיע באופן שנראה טבעי ושיקדם את המותג ואת המהות שלנו, אך גם שיהיה מועיל מאוד למשתמשים כשהם מחפשים אותנו", אומרת ניקול פרוסקי (Nicole Frusci), סמנכ"לית מותג ושיווק דיגיטלי ב-Benefit. על-ידי הצגת תוכן רלוונטי בתוצאות החיפוש של YouTube ובדפי צפייה קשורים, Benefit הצליחה להגדיל ב-20% את מספר המנויים לערוץ שלה ולצבור 663,000 צפיות שהורווחו, בנוסף ל-1.2 מיליון הצפיות שלהם בתשלום.

אבל למה לקרוא על מה שמעולה במודעות TrueView Discovery כשאפשר במקום זאת לצפות בסרטון? אליך, ג'וש:




נשיק את השינויים האלה בשבועות הקרובים - תוכלו לחפש אותם ב-AdWords או ב-DoubleClick Bid Manager כדי להתחיל לפנות אל הקהל האיכותי ביותר שלכם ברגעי מפתח של חיפוש תוכן ב-YouTube.

פורסם על-ידי ניקי רטקי, מנהלת קבוצת המוצר, מודעות YouTube

[1] נתונים פנימיים של Google, ניתוח גלובלי המבוסס על ערוצים עם 10,000 צפיות לפחות שמקורן בחיפוש אורגני ובמודעות, ינואר-פברואר 2015.