יישומים לנייד מהווים הזדמנות מצוינת לעסקים להגיע ללקוחות. צרכנים מקדישים יותר ויותר זמן לשימוש ביישומים לנייד. לאדם ממוצע בארה"ב שבבעלותו טלפון חכם יש 28 יישומים מותקנים, ויותר מ-70% ממשתמשי iOS/Android מקדישים 81 דקות ביום בממוצע לשימוש ביישומים. משך הזמן עלה ב-91% מ-2010 עד 2011 . צרכנים מחפשים בנייד באופן פעיל, כש-82% מבעלי הטלפונים החכמים בארה"ב משתמשים במנוע חיפוש יותר מפעם אחת בשבוע [1].


אנו מאמינים שחיפוש לנייד מהווה ערוץ רב עוצמה לעסקים לצורך קיום אינטראקציה עם לקוחות המחפשים אותם או את היישום שלהם. בשנה שעברה, הצגנו שיפורים במודעות מסוג 'לחץ להורדה', ועבור בעלי אתרים השקנו מודעות מותאמות אישית לחיפוש עבור יישומים לנייד. היום ברצוננו לשתף מספר תכונות חדשות שיקלו עוד יותר על מפרסמים ב-AdWords לקדם את היישום לנייד שלהם, לעקוב אחריו ולבצע מונטיזציה שלו. לראשונה, עסקים יכולים להשתמש במודעות חיפוש לנייד של AdWords כפתרון לקידום, ייצור רווחים ומעקב אחר היישום שלהם.


קדמו את היישום שלכם באמצעות התוסף החדש של יישום לנייד
כל חשבונות AdWords יקבלו תוסף חדש למודעה - התוסף של יישום לנייד. לא כל המשתמשים בנייד המחפשים עסק מסוים יודעים שלעסק יש יישום. התוסף של יישום לנייד מאפשר למפרסמים לצרף למודעות שלהם שמיועדות לרשת החיפוש קישור להורדת יישום לנייד. באמצעות תוסף זה, מפרסמים יכולים לקדם את היישום שלהם לנייד למשתמשים המחפשים את המותג, המוצר או השירות שלהם.


התוסף של יישום לנייד מעניק למפרסמים ערוץ הפצה חדש עבור היישומים שלהם לנייד, ומעניק למשתמשים אמצעי גילוי חדש. משתתפי ביטא ראו שיפור של 6% בשיעור הקליקים של מסעות פרסום שהשתמשו בתוספי יישום לנייד, בהשוואה למסעות פרסום ששימשו כבקרה.

התוסף החדש של יישום לנייד מופיע בכרטיסייה "תוספים למודעה". השתמשו בפונקציה החדשה 'בורר היישומים' כדי למצוא בקלות את יישום החברה שלכם בחנות Google Play או ב-iTunes App Store.
GrubHub, שירות באינטרנט ולנייד המקשר סועדים למסעדות ומפשט את ההזמנה המקוונת של משלוחים ואיסוף עצמי, בדק את התוסף של יישום לנייד בשלב הביטא. בנוסף להפניית לקוחות ניידים שחיפשו שירותי משלוחים של מסעדות אל האתר שלו לנייד, השתמש שירות GrubHub בתוסף של יישום לנייד כדי להוסיף קישור נוסף אל דף הורדת היישום שלו. אבי האנט מצוות GrubHub מסבירה מהי החשיבות של הגעה אל לקוחות בנייד: "GrubHub דואג להאכלת הסועדים שלנו בכל עת, בכל מקום - לכן חשוב לנו להגיע את הסועדים שלנו בניידים שלהם. אנשים רעבים בודקים את הניידים שלהם בדרך הביתה מהעבודה או בזמן הליכה לשיעור, ואנו צריכים להיות איתם היכן שהם נמצאים".


GrubHub בדק את התוסף של יישום לנייד בשלבים מוקדמים, ואפשר ללקוחות רעבים שחיפשו את העסק שלו לגשת למידע באתר או ביישום שלו לנייד דרך מודעה.


העשרת מודעות מסוג 'לחץ להורדה' עם מידע שימושי נוסף על היישום
מפרסמים המפעילים מסעות פרסום שמתמקדים אך ורק בקידום ועידוד הורדות של היישום שלהם ייהנו משינויים שבוצעו לאחרונה, המוסיפים מידע שימושי נוסף למודעות שלהם-מסוג-'לחץ להורדה'. בשנה שעברה, הוספנו סמלים של יישומים לנייד ליד מודעת הטקסט. כעת שילבנו מידע עשיר יותר על היישום שלכם לנייד בתוך יחידת המודעות עצמה. כאשר משתמש מבצע חיפוש והמודעה שלכם מסוג 'לחץ להורדה' מוצגת, הוא יוכל לראות תצוגות מקדימות של תמונות, תיאור של היישום שלכם, ואם רלוונטי - מידע תמחור ודירוג.


כל המידע החדש הזה המופיע במודעה מסוג 'לחץ להורדה' מגיע אוטומטית מחנות Google Play ומ-iTunes App Store. אנו מקווים שלקוחות ייהנו מהשינויים האחרונים, שהופכים מודעות מסוג 'לחץ להורדה' למעניינות יותר עבור משתמשים המחפשים ב-Google.


Quicken Loans Inc.‎, החברה המקוונת הגדולה ביותר בארה"ב למשכנתאות ובין חמש החברות הגדולות בארה"ב להלוואות לאנשים פרטיים, משתמשת במודעות מסוג 'לחץ להורדה' כדי לקדם את יישום מחשבון המשכנתא שלה, Mortgage Calculator. החברה ראתה עלייה חדה במספר הלקוחות המחפשים אותה בנייד. גרג בודה, מנהל שותפי חיפוש בתשלום ב-Quicken Loans מסביר: "כאשר הגיע הזמן לקדם את יישום מחשבון המשכנתא החדש של Quicken Loans, החלטנו ללא היסוס להשתמש בפלטפורמת המודעות מסוג 'לחץ להורדה' של Google. המיקום אפשר לנו לשתף את היישום עם קבוצת משתמשים מאוד ממוקדת ובעלת עניין רב".


Quicken Loans מפעילה מודעות מסוג 'לחץ להורדה', הכוללות כעת תצוגות מקדימות של היישום ומידע תמחור, המפנים משתמשים לדף הורדת היישום שלה.

עקבו אחר הורדות של יישומי Android דרךAdWords 
עסקים יוכלו כעת לעקוב אחר ההורדות של יישום Android שלהם מתוך מסעות הפרסום שלהם ב-AdWords כהמרה של AdWords. כלומר, כאשר משתמש יוריד יישום לנייד מחנות Google Play דרך מודעה מסוג 'לחץ להורדה' או תוסף יישום לנייד, אנו נספור את ההורדה שלו כהמרה. 


מונטיזציה של היישום שלך לנייד באמצעות מודעות מותאמות אישית שמיועדות לרשת החיפוש עבור יישומים לנייד
עסקים יכולים כעת לבצע מונטיזציה של יישומים לנייד עם פונקציונליות חיפוש, על ידי הצגת מודעות מותאמות אישית שמיועדות לרשת החיפוש עבור יישומים לנייד. משתמשים ביישום לנייד יקבלו מודעות רלוונטיות לחיפוש שלהם בתוך יישום, ולעסקים המפעילים יישומים לנייד יהיה כלי חדש לביצוע מונטיזציה של התוכן והשירותים שלהם. כעת הבאנו מודעות מותאמות אישית שמיועדות לרשת החיפוש ליישומי טאבלט דרך ההשקה שבוצעה לאחרונה של ערכת פיתוח התוכנה (SDK) החדשה של AdMob.


‏‫יישומים לנייד מהווים הזדמנות מצוינת לעסקים להגיע ללקוחות שלהם, וחיפוש לנייד הוא ערוץ חשוב המאפשר הגעה ללקוחות אלה. בכוונתנו להציג מוצרים חדשים במהלך השנה הקרובה, שיעזרו לעסקים לגדול ולהתפתח על ידי קידום, מעקב ומונטיזציה של היישומים שלהם לנייד בעזרת Google.  


[1] Our Mobile Planet, 2012


פורסם על ידי אנורג אגרוואל, מנהל מוצר, מודעות חיפוש לנייד