במהלך השנים הקשבנו למשוב שלכם והוספנו חידושים רבים לרשת החיפוש, לרשת המדיה, לרשת לנייד, לחיפוש סרטונים, לרשתות חברתיות, המקומית ולמדידה כדי לעזור לכם לקבל תוצאות מעולות עם AdWords. כמו כן, אנחנו רוצים שהחוויה שלכם בהגדרה וניהול של מסעות פרסום תהיה קלה ומהנה יותר. לכן, במהלך החודשים האחרונים, כחלק מהמטרה שלנו לספק חוויה פשוטה ויפה יותר בכל מוצרי Google, עבדנו על עיצוב מחדש לממשק של AdWords. אנחנו מעוניינים במשוב כאשר אנחנו מוסיפים את הליטושים האחרונים לריענון ויזואלי זה. בדקו את התצוגה המקדימה וספרו לנו מה אתם חושבים. תמצאו לחצן משוב בכל דף.

AdWords יפה יותר
מטרתו של ריענון זה היא להרחיק את הממשק, כדי שהדברים החשובים – כמו הנתונים שלכם – יבלטו. שילבנו את הטכנולוגיות החדישות ביותר מצד הלקוח כדי להפוך את ממשק AdWords לממשק מושך יותר מבחינה ויזואלית וניתן לשיפור.

הקליקו על התמונה למעלה לתצוגה מקדימה למראה החדש של AdWords
AdWords פשוט יותר
השינויים בעיצוב מיועדים גם להקל על יצירת מסעות פרסום. דוגמה אחת היא הוספתם של סוגי מסעות פרסום, שיקבעו את הגדרות מסע הפרסום שתראו.

לדוגמה, אם אתם יוצרים מסע פרסום ברשת החיפוש כדי להוסיף מודעות אל החיפוש ב-Google ושותפי החיפוש, תהיה לכם אפשרות לבחור סוג של מסע פרסום: רגיל, כל התכונות או מודעות פרטי מוצר. אם תבחרו בסוג מסע הפרסום 'רגיל', תראו רק את ההגדרות הרלוונטיות ביותר למסעות פרסום ברשת החיפוש, וכך החוויה שלכם תהיה פשוטה ויעילה יותר.

סוגי מסעות פרסום

לא משנה אם אתם מבלים שעה בחודש או מספר שעות ביום ב-AdWords, אנחנו מקווים שתגלו ששינויים אלה אינטואיטיביים ונעימים. המשיכו להתעדכן בפרטים נוספים כשנשיק עיצוב חדש זה. נשמח לקבל ממכם משוב.

פורסם על ידי גרג רוזנברג וצוות חוויית המשתמש של AdWords