בשנה שעברה השקנו בארה"ב את סמל "מודעות שנבחרו" ברשת המדיה של Google. "מודעות שנבחרו" הוא סמל שבמרכזו האות "i", לפי תקן התעשייה, שמתרחב ומציג את הכיתוב "מודעות שנבחרו" כאשר משתמשים מעבירים את הסמן מעל הסמל. מתן הודעה ברורה למשתמשים על המודעות שהם רואים מהווה עדיפות גבוהה עבור Google ורבים אחרים בתעשיית הפרסום המקוון בכלל. משתמשים שלוחצים על תווית זו מועברים לדף שבו הם מקבלים מידע נוסף על פרסום מקוון ועל המודעות שהם רואים. 

כעת אנחנו משיקים את התכונה "מודעות שנבחרו" בכל אירופה, ותומכים במאמצים בתעשייה כולה לספק מידע נוסף לצרכנים. בקרוב נתחיל להחליף את סמל ההודעה שלנו "מודעות מאת Google" שמופיע במודעות לסמל חדש שמתרחב ומציג את התווית "מודעות שנבחרו". הודעות אלה פותחו על ידי התוכנית לוויסות עצמי של פרסום התנהגותי מקוון בהנהגת Interactive Advertising Bureau (המשרד לפרסום אינטראקטיבי - IAB Europe) כדי לנקוט יוזמה ולספק למשתמשים הודעה וחופש בחירה לגבי המודעות שהם רואים. אנו מקווים שהמעבר מסמל "i" שלנו והתווית "מודעות מאת Google" להודעות חדשות אלה, ימחיש את התמיכה שלנו ביוזמה של גופים רבים מהתעשייה, ויגביר את הבנת המשתמשים שלנו לגבי המודעות שנבחרו באמצעות אימוץ סמל שהם יראו במודעות ברחבי האינטרנט.

תוך מספר שבועות נתחיל להציג את הסמל החדש ואת התווית החדשה ברוב הפורמטים של המודעות במרבית האתרים בשפות האירופיות. עם הזמן, נרחיב את הצגת ההודעה כדי להבטיח שכל האתרים של בעלי אתרים בשפות אירופיות ברשת המדיה של Google יצורפו אל מסגרת העבודה בוויסות עצמי. זו תהיה ההשקה הגדולה ביותר של תווית "מודעות שנבחרו" עד היום, ואנו שואבים עידוד מכך שגופים נוספים בתעשייה מאמצים את התווית.

משתמשים שלוחצים על התווית "מודעות שנבחרו" יועברו לדף שבו הם יקבלו מידע נוסף על פרסום מקוון ועל המודעות שהם רואים. דף זה יקשר גם אל מנהל העדפות המודעות, שבו משתמשים יוכלו לשלוט בסוגי המודעות המבוססות על תחומי עניין שאותן הם יראו ברשת המדיה של Google. הבדיקות שערכנו לגבי הסמל החדש והתווית החדשה הראו שלא אמורה להיות להם השפעה כלשהי על ביצועי מודעות. אנחנו חושבים שהשקה זו תעזור למשתמשים להבין טוב יותר את המודעות שהם רואים, ואנחנו מצפים לראות אימוץ נרחב של תווית זו בתעשייה כולה.

פורסם על ידי ג'ייסון ביגלר, ראש צוות ניהול מוצרים