הגיע הזמן לפוסט Social Fridays הבא שלנו! הסדרה השבועית הזו תציג בפניך את השיטות הטובות ביותר וטיפים שיעזרו לך להפיק את המרב מ-Google+ עבור האתר שלך.

מכיוון שאתה מפרסם תוכן חדש בדף +Google שלך ויתכן שאתה משתמש ביישום Google+ לנייד, ודאי שמת לב ש-Google+ היא פלטפורמה בעלת אופי ויזואלי. ה-Financial Times מצא כי תמונות וסרטונים הובילו למעורבות הרבה ביותר בדף+ שלהם, ושמענו דברים דומים מבעלי אתרים נוספים. היום נשתף טיפ המלמד כיצד להפיק את המרב מהאופי הוויזואלי של הפלטפורמה כדי לעזור להגדיל את האינטראקציה עם התוכן שלך.

כדי לפרסם קישור למאמר או לדף באתר שלך, ייתכן שאתה משתמש כעת באפשרות 'צרף קישור' בדף+ שלך ומדביק את כתובת האתר של המאמר. כאשר אתה מפרסם בדרך זו, תמונה ממוזערת של תמונה מתוך המאמר הזה תוצג לצד תצוגה מקדימה של הטקסט, או סמל רלוונטי. אז ניתנת לך האפשרות לפרסם הערות נוספות מעל התוכן לפני שאתה משתף אותו.

מעת לעת, במקום פשוט לצרף את הקישור, נסה לפרסם את התמונה מהמאמר כתוכן העיקרי בדף+ שלך. אז, בשדה ההערה למעלה, הזן את התיאור עם קישור מקוצר לתוכן המלא. כך המשתמשים רואים גירסה גדולה ומושכת יותר של התמונה מהמאמר, ובנוסף הקישור המקוצר מעל התמונה מפנה אותם למאמר באתר שלך לצפייה בתוכן המלא.

להלן השוואה המראה זו לצד זו איך היו נראות שתי הגישות האלו בעת חיבור פוסט לדף+ שלך:

                                    קישור מצורף                                                                                    


                          
                                                      תמונה עם קישור


נסה את השיטה הזו עבור חלק מהפוסטים, ותראה כיצד היא יכולה לעזור לך לבנות חוויה עשירה יותר בדף+Google שלך.

שוב אלינו בשבוע הבא, אז נעסוק באימות דף+Google שלך.

-------
פורסם על ידי ארלין לי, צוות בלוג AdSense