בחודש יוני הגבנו למשוב על שינויים באופן הפעולה של סבב מודעות ב-AdWords. ראשית, הארכנו את פרק הזמן שבסיומו מסעות פרסום שנקבעה עבורם הגדרה של 'סובב באופן שווה' יעברו לאופטימיזציה של מודעות לקבלת יותר קליקים. פרק הזמן החדש הוא 90 ימים במקום 30 ימים. שנית, סיפקנו טופס המאפשר לבטל השתתפות בשינויים. ושלישית, אמרנו שאם הדרישה לביטול השתתפות תהיה משמעותית, נספק אפשרות לסבב מודעות ללא הבחנה ישירות מהממשק של AdWords

אפשרות חדשה בממשק AdWords
עד כה, פחות מ-1% מהחשבונות בחרו שלא להשתתף בשינויים בסבב המודעות. אבל החלטנו בכל זאת לספק בממשק האינטרנט של AdWords את האפשרות של 'סובב ללא הבחנה' עבור מודעות.

אם תבחרו באפשרות 'סובב ללא הבחנה' עבור מסע הפרסום שלכם, נציג את המודעות בעלות הביצועים הנמוכים בתדירות דומה לזו של המודעות בעלות הביצועים הטובים יותר. עבור מרבית המפרסמים, התוצאה עלולה להיות קליקים מועטים ויקרים יותר, והצגה של המודעה שלכם במיקום נמוך יותר. מכיוון שאפשרות זו עלולה להוריד את ביצועי מסע הפרסום, בדרך כלל לא מומלץ להשתמש ב'סובב ללא הבחנה'. אך הבחירה היא שלכם.

כדי להציג או לשנות סבב מודעות בממשק של AdWords, לחצו על הכרטיסייה 'הגדרות' של מסע הפרסום הרצוי. בקטע 'הגדרות מתקדמות', לחצו על 'הצגת מודעות: סבב מודעות, מכסת תדירות'.



השימוש בטופס הופסק
כעת, כאשר כל האפשרויות זמינות ישירות בממשק של AdWords, אנו מפסיקים את השימוש בטופס בקשת ביטול ההשתתפות בשינוי של סבב המודעות. אם ביקשתם בעבר לבטל את השתתפותכם בשינויים בסבב המודעות, אנו נחליף את ההגדרה של מסעות הפרסום בחשבון שלכם מהאפשרות 'סובב באופן שווה' לאפשרות 'סובב ללא הבחנה', לקראת סוף חודש אוקטובר. עבור כל מסעות הפרסום החדשים שבהם אתם מבקשים לקבוע הגדרה של סבב מודעות ללא הבחנה, עליכם לבחור את האפשרות ישירות ב-AdWords ולא להסתמך על בקשת ביטול ההשתתפות שנשלחה קודם לכן באמצעות הטופס.

משוב
אנו מבצעים בדיקות רבות למדידת ההשפעה הפוטנציאלית של שינויים ב-AdWords הן על המשתמשים והן על המפרסמים. עם זאת אנו מסתמכים גם על המשוב הישיר שלכם ועל הצעותיכם כדי להמשיך בהפיכת AdWords ליעילה ושימושית יותר. אנו מקשיבים תמיד באמצעות צוותי שירות הלקוחות של Google, קהילת AdWords, ערוצי מדיה חברתית (כולל דף Google+) שלנו, ותגובות באתרים נוספים ברחבי האינטרנט.

פורסם על ידי מארק מרטל, צוות Google Ads