Ultimoprezzo.com מספק שירות ייחודי לצרכנים מקוונים, בכך שהוא מציע מידע על חנויות ושעות הפתיחה שלהן, וכן על המחירים הטובים ביותר, נכון לעכשיו, של טלפונים חכמים, טלוויזיות, טאבלטים, מחשבים ניידים ומוצרים נוספים של אלקטרוניקה בידורית בחנויות אלו.

כספק של שירותים בחינם, Ultimoprezzo נדרש להתמחות באסטרטגיה ליצירת הכנסות, ותוכנית Google AdSense סיפקה פתרון ישיר ופשוט.

"תוכנית Google AdSense מציעה את הדרך האידיאלית מבחינתנו לייצר רווחים ממאמצי הפרסום שלנו", מסביר אלברטו ג'יאקובון, המייסד והמנכ"ל. לדבריו, מלבד המידע הפרסומי הרלוונטי והמעניין שהיא מספקת למשתמשי Ultimoprezzo, מציעה התוכנית למפרסמים בה מיקומי מודעות בדרך חסכונית מאוד, שכן החברה אינה נדרשת להחזיק רשת מכירות.

אנו רואים מגמה גלובלית של שימוש הולך וגובר בטלפונים חכמים. באיטליה, 69% מבעלי הטלפונים החכמים אף פעם לא יוצאים מהבית ללא הטלפון, ו-82% מהם משתמשים בטלפונים החכמים שלהם כדי לחפש מוצר או שירות (מקור: ourmobileplanet.com). "אין ספק שהמספרים מדברים בעד עצמם", מאשר אלברטו. "באיטליה ומחוצה לה, אנו עוברים לעידן הבא ש-'לאחר ה-PC', כאשר הטלפונים החכמים והטאבלטים מלווים אותנו כל הזמן ובכל מקום, לעתים קרובות אפילו בזמן שאנחנו עושים דברים אחרים".

בשלב מוקדם מאוד בהתפתחותה של הפלטפורמה, הצוות של אלברטו קלט את ההזדמנות שמציעים המכשירים הניידים. האתר של Ultimoprezzo, המותאם במיוחד לנייד, פותח על ידי צוות פנימי, אך היישומים עבור iOS ו-Android פותחו על ידי סוכנות המתמחה בכך.

אם כך, האם החברה נהנית מגידול בתנועה מהנייד? "המגמה ברורה", אומר אלברטו. "התנועה מהנייד נמצאת בצמיחה וכבר היום היא מהווה יותר מ-15% מהתנועה הכוללת שלנו. הסיבה לכך היא לא רק הפופולריות הגוברת של טלפונים חכמים, שעולים פחות ממאה דולר; שמנו לב שמשתמשים מנצלים טוב יותר את הכלי הטכנולוגי שבו הם משתמשים בתדירות הולכת וגוברת". מאחר שגם נפחי התנועה שאינם מהנייד הולכים וגוברים, הוא מעריך שעד סוף שנת 2012 התנועה מהנייד תהווה שליש מהתנועה הכוללת של Ultimoprezzo.

תוכנית AdSense מספקת ל-Ultimoprezzo דרך להפיק תועלת מהערך של התוכן בכל הסוגים של הסביבות הטכנולוגיות, וככל שיופיעו פלטפורמות חדשות ויפותחו פלטפורמות קיימות, תוכל החברה ליהנות ממקורות הכנסה חדשים. "תוכנית AdSense אפשרה לנו להשקיע בצמיחה - הן במונחים של איכות והן במונחים של כמות - של השירותים שאנו מציעים לאורחים שלנו, כדי שנוכל להציע אותם תמיד בחינם" .

מידע זה נכון לתאריך 23 באוקטובר 2012.

פורסם על ידי כריסטינה מיסימרה - צוות Inside AdSense