אפשרו ללקוחות שלכם למצוא את העסק שלכם, לבקר בו ולהתקשר אליו בקלות בעזרת המיקוד לפי מיקום ותוספי המיקום של AdWords. מיקוד לפי מיקום מציג את המודעות שלכם ללקוחות באזורים גיאוגרפיים ספציפיים שאליהם ברצונכם להגיע, בעוד שתוספי מיקום מצרפים באופן דינמי את הכתובת ואת מספר הטלפון של העסק למודעות שלכם. היום, אנו מודיעים על כמה שיפורים בשתי תכונות אלה והופכים אותן לזמינות בארצות נוספות כדי לעזור לעסק שלכם להתמקד במיקום.

מה חדש

1. הצגת מיקוד לנמל תעופה: דרך חדשה להגיע לנוסעים בדרכים

בין אם אנשים בודקים מצב טיסה ובין אם הם מעבירים את הזמן לפני ההמראה, הניידים והטאבלטים נעשו חיוניים לעוברים ושבים בנמלי תעופה. עם ההשקה של מיקוד לנמל תעופה, עסקים יכולים כעת להתחבר ללקוחות פוטנציאליים בניידים, בטאבלטים או במחשבים ניידים בלמעלה מ-350 נמלי תעופה ברחבי העולם באמצעות AdWords.

באמצעות המיקוד לנמל תעופה, תוכלו להציע הזדמנויות רלוונטיות של נסיעות ובידור ברגע האחרון, לקדם את היישומים שלכם לנייד בקרב נוסעים בנמלי תעופה, להגביר את העניין במסעות הפרסום שלכם הממוקדים לנמל תעופה,לבנות את המותגים שלכם עם מודעות לתצוגה בנייד, ועוד הרבה יותר.  בנוסף, תוכלו לסקור בקלות את הביצועים של מסעות פרסום אלה באמצעות דוחות ביצועים גיאוגרפיים.

2. תוספי מיקום ו-sitelinks לאתר מוצגים יחד
תוספי מיקום יכולים כעת להופיע לצד sitelinks לאתר בני שורה אחת במודעות טקסט (במחשבים שולחניים וניידים) והם ימשיכו להופיע עם sitelinks לאתר בני שתיים או שלוש שורות. אם יש לכם עסק בעל ערוצים רבים, כדאי שתשתמשו בתוספי מיקום בנוסף ל-sitelinks לאתר כדי להדגיש אזורים ספציפיים שבהם פועל העסק שלכם.

 

3. מפות גדולות ושימושיות יותר

תוספי מיקום במחשבים שולחניים וניידים יופיעו כעת עם חלונית מפה גדולה ומושכת יותר, שתחליף את המפה המתרחבת הנוכחית. בעת לחיצה על הכתובת של תוסף המיקום, חלונית מפה חדשה זו מופיעה משמאל לתוצאות החיפוש העליונות.

  

בדיקה מוקדמת מראה שמשתמשים ילחצו כדי להציג מיקומים על מפה לעתים קרובות יותר מאשר עם העיצוב הקודם שלנו.

4. התאמה טובה יותר של מיקומים ללקוחות

תכונות כגון מיקוד למיקוד דואר בארה"ב אפשרו לנו להציג מיקומים קרובים ורלוונטיים יותר ללקוחות שלכם באמצעות תוספי המיקום. בה בעת, אם יש לכם עסק המתמחה בתחום מסוים או ביעד מסוים, כגון בוטיק נישה או אתר סקי, תוספי המיקום שלכם יכולים להופיע בפני אנשים שנמצאים בקרבת מקום, אך אינם בטווח מיקוד הדואר של העסק שלכם -- כך שתוכלו למשוך גם לקוחות המעוניינים לנסוע למרחקים גדולים יותר כדי לבקר בעסק שלכם.

5. דיווחי המרות מקוונות עבור תוספי מיקום
אם אתם משתמשים במעקב המרות של AdWords, ודאי תרצו לדעת כיצד תוספי מיקום משפיעים על שיעורי ההמרות המקוונות שלכם. מוקדם יותר השנה, הכללנו נתונים של המרות מקוונות בתוך דוחות של תוספים למודעות כדי לעזור לכם לנתח את ההשפעה הכוללת של תוספי מיקום על המרות מקוונות ולמדוד את ההמרות המקוונות שלכם בכל מיקום בצורה יעילה יותר.

6. מיקוד גיאוגרפי ותוספי מיקום זמינים בארצות נוספות
בהמשך לעדכונים קודמים שפורסמו לגבי האפשרויות של תוספי מיקום ומיקוד גיאוגרפי בארצות נוספות, אנו שמחים להפוך את תוספי המיקום לזמינים בארצות ארגנטינה, בולגריה, רומניה, רוסיה, איחוד האמירויות הערביות וכן וייטנאם.

כמו כן הרחבנו את האפשרויות של מיקוד גיאוגרפי בארצות הבאות: מחוזות בבריטניה, מחוזות צרפת וערים בארגנטינה, רוסיה ואיחוד האמירויות הערביות.

הנה רשימה מלאה של יעדי מיקומים הזמינים ברחבי העולם.

התמקדו במיקומים
אנו מקווים ששיפורים אלה יקלו עליכים בהדגשת פרטי העסק המקומי שלכם ללקוחות. אם אין לכם ניסיון במודעות מקומיות, או אם אתם פשוט מעוניינים לקבל מידע נוסף, עיינו במרכז העזרה שלנו לקבלת הוראות שלב אחר שלב להגדרת תוספי מיקום ומיקוד לפי מיקום. בנוסף, תוכל תמיד ליצור קשר עם התמיכה של AdWords.

פורסם על ידי סמיתה האשים, מנהל קבוצת מוצרים