הידעת? יש יותר מכשירים ניידים בעולם מאשר טלויזיות.

נכון כבר לשנת 2008, מספר הטלפונים הניידים בישראל עבר את מספר האזרחים!

כמעט 70% של חיפושים בנייד מובילים לפעולה (או מניבים תוצאה) תוך שעה מביצוע החיפוש (הנתונים בחסות Juniper ו-Global Competitiveness Report 2009-2010).

חיפושים שנעשים בנייד נמצאים במגמת עלייה וזו לא תופעה שתחלוף, אם כבר, זו תופעה שרק תתרחב ותתגבר.

הלקוחות שלכם משתמשים בניידים כמעט בכל יום. אז למה לא להתקדם עם הטכנולוגיה וליזום? חבל שתשארו מאחור.
ראשית, וודאו שהאתר שלכם מותאם לניידים.  היום, קל יותר מתמיד ליצור אתר יעיל לנייד.

ככל שתדעו יותר על הקהל שלכם, כך תוכלו למקד את מסעות הפרסום שלכם אליהם יותר טוב. למה לא לדעת באילו מכשירים חיפשו מילות מפתח שהעלו את המודעות שלכם והקליקו עליהן?

אתם יכולים להכנס לחשבון ה-AdWords שלכם, לבחור במסע הפרסום שמעניין אתכם ולבחון באילו מכשירים הוצגו המודעות שלכם. תקבלו פירוט של ההתקנים בהם הוצגו המודעות שלכם- מחשבים, מכשירים ניידים עם דפדפני אינטרנט מלאים, או טאבלטים עם דפדפנים מלאים.

איך עושים זאת?
בעמוד מסעות הפרסום  בחרו במסע הפרסום שאתם מעוניינים לבדוק. לאחר מכן, בחרו בקבוצת המודעות שמעניינת אתכם.
משם לחצו  על לשונית "מודעות", כדי שתראו את כל המודעות שלכם יחד עם הסטטיסטיקות הכלליות שלהן.
מעל לטבלת הנתונים מופיע כפתור "חלוקה" , לחצו עליו ולאחר מכן לחצו על "התקן".
נתוני הטבלה יתחלקו מחדש למספר הופעות וקליקים במכשירים השונים: טאבלטים, נייחים וניידים.
תוכלו לראות את כל הנתונים שמעניינים אתכם כמו אחוזי הצגה, מספר קליקים, הופעות , אחוז הקלקות וכו'.

אם יש לכם כניסות וחיפושים בניידים, למה לא לקפוץ על ההזדמנות ולקדם את העסק שלכם עם פרסום שמופנה לניידים!

פורסם על-ידי ניקי, צוות Google AdWords