בכל יום שישי אנו מפרסמים טיפים של Google+ שיעזרו לבעלי אתרים להפיק את המרב מכל התכונות והמשאבים הזמינים. הקפד לחזור כל שבוע ולגלות את העדכונים החדשים ביותר בסדרת ההדרכה 'שישי חברתי' שלנו!

Temptalia הוא אחד הבלוגים הפופולריים ביותר ברשת בתחום היופי וסקירות איפור. הבלוג מספק למספר רב של מעריצים את המידע העדכני ביותר על מוצרים, מדריכים וביקורות מעמיקות. נוכח החשיפה הגלובלית של הבלוג, קל לדמיין צוות ענק העובד מאחורי הקלעים, אולם בפועל, המייסדת כריסטין מילקה עדיין מפעילה את הבלוג בעצמה ויוצרת את הרוב המכריע של התוכן באתר.

בנוסף להפעלת הבלוג בעצמה, כריסטין שמה דגש על המדיה החברתית עבור Temptalia. כריסטין יצרה את הדף +Temptalia ב-Google+ זמן לא רב לאחר השקת הפלטפורמה, וממשיכה לעודד אוהדים לסמן +1 ולקשר לדף של המותג. בממוצע, מופיעים שישה פוסטים חדשים ב-Temptalia מדי יום, וכל אחד מהם מקודם באמצעות Google+. היא מספרת שתוכן שכולל תצלומים זוכה להצלחה רבה בערוץ, והמוצרים היפים והקוסמטיקה הצבעונית זוכים בדרך כלל לתשומת לב רבה יותר מאשר טיפוח העור.



Google Analytics הוא אחד הכלים העיקריים שמסייעים לכריסטין להבין כיצד כל ערוץ של מדיה חברתית תורם לתנועה בבלוג. דוחות 'מקורות חברתיים' ב-Google Analytics, שנועדו להקל על הניתוח, יוצרים פילוח אוטומטי של תנועת הפניות ממאות רשתות חברתיות. על ידי שימוש בדוחות האלה, כריסטין יכולה לראות ש-Google+ נמצא בין 10 הגורמים החברתיים המובילים המפנים ל-Temptalia, בצד נכסים נוספים של Google ובהם YouTube ו-Blogger.

עם זאת, כדי לקבל תובנות עמוקות יותר בנוגע לקהל, כריסטין מתבוננת מעבר למספרים ופונה ישירות למשתמשים עצמם. 'אנחנו מנסים להקשיב למה שהקוראים שלנו מבקשים, להבין מה הם מחפשים, ולגלות מה הכי מלהיב אותם', היא מסבירה. הגישה הזו של התמקדות במשתמש ממשיכה להניע את ההצלחה של Temptalia. העצה של כריסטין למי שמתחילים את דרכם עם דפי Google+ היא להשתמש בערוץ ככלי מחקר חשוב בהבנת הקוראים של אתר.


למרות ש-Temptalia עשוי להיות רק גורם קטן, ההשפעה שלו היא משמעותית - כבר עתה יש ל-Temptalia למעלה מ-600,000 עוקבים ב-Google+. כדי לקרוא עוד על הדרך שבה כריסטין, חובבת יופי כל חייה, משתמשת ב-Google+ כדי לתחזק, לבסס ולשרת את הקהל של הבלוג שלה, קרא את תיאור המקרה המלא.

פורסם על ידי ארלין לי, צוות הבלוג Inside AdSense