בקרוב נעדכן את תהליך הגשת הבקשה עבור בעלי אתרים חדשים שמגישים בקשה לחשבון AdSense דרך אתר שותף מארח כגון Blogger או Hubpages. כפי שאתה ודאי יודע, אתרי שותפים מארחים מאפשרים לבעלי אתרים ליצור ולייצר רווח (מונטיזציה) מהתוכן שלהם, שמתארח באתר השותף במקום בדומיין של בעל האתר עצמו. בעלי אתרים חדשים שקיבלו אישור לחשבונות AdSense דרך אתר שותף מארח יוכלו להציב מודעות בתוכן שיצרו בהתאם למדיניות ולהרוויח ממנו, בכל אתר שותף מארח. אם הם יחליטו להציג מודעות בדומיין שלהם עצמם, מהיום ואילך יהיה עליהם להשלים שלב אישור נוסף בדומה לתהליך הגשת הבקשה שבכתובת www.google.com/adsense. לתשומת לבך, בעלי אתרים שקיבלו אישור לחשבון AdSense עד היום לא יושפעו משינויים אלה.

הנה דוגמה המסבירה את התהליך -- נניח שגלית מפעילה בלוג באמצעות Blogger. היא מגישה בקשה לחשבון AdSense מתארח בתוך Blogger, ולאחר קבלת האישור, היא מתחילה לייצר רווחים מהבלוג שלה. אם היא תפעיל בלוג נוסף ב-Blogger, היא תוכל להציג מודעות בבלוג שני זה ולהרוויח משני האתרים.

בהמשך, נניח שגלית מחליטה לרכוש דומיין משלה, example.com, ורוצה להרוויח מהתוכן שהיא יוצרת בו. לפני שהיא תוכל לעשות זאת, עליה למלא טופס בחשבונה כדי לבקש ביקורת אתר. לאחר שליחת הטופס, יהיה עליה ליצור קוד מודעה וליישם אותו בדף פעיל של example.com שמקבל תנועה. יחידת המודעה המיושמת תישאר ריקה עד לבדיקת הדומיין על ידי צוות AdSense.

אם הבקשה תאושר, גלית תוכל להמשיך בהצבת יחידות מודעה נוספות באתר. אם הבקשה נדחית, היא לא תוכל להציג מודעות בדומיין החדש, אך לא תהיה כל השפעה על שני הבלוגים הקיימים שלה; היא תוכל להמשיך ולהרוויח משניהם, וכן לפעול לפתרון הבעיות בדומיין החדש כדי להגיש בקשה נוספת לביקורת אתר.

שינויים אלה יעזרו להבטיח חוויית הרשמה עקבית וחלקה לבעלי אתרים, בכל תהליך הגשת בקשה שבו הם משתמשים, וכן יאפשרו לבעלי אתרים ולאתרי שותפים מארחים להמשיך לעבוד יחד כמו בעבר. אנו ממשיכים להיות מחויבים לבניית רשת באיכות גבוהה שמספקת גם תוצאות עסקיות נאות לשותפי הפרסום שלנו וחוויה חיובית למשתמשים.

פורסם על ידי סופיה לין, מנהלת מוצר