האביב כבר פה ופסח אוטוטו וזו הזדמנות נהדרת לעשות "ניקיון פסח" גם בחשבון ה-Google AdWords שלכם.

מילות המפתח
אם עבר זמן מה מאז שעברתם על רשימת מילות המפתח בחשבון שלכם, כדאי להכנס ללשונית "מסעות פרסום" > "מילות מפתח" ולבחון את רשימת מילות המפתח הקיימת בחשבונכם.




 הקפידו להתייחס לעמודת "אחוז ההקלקות" בחשבון שלכם, שמאפשרת לכם לבחון את כמות הקליקים שלכם לעומת כמות ההופעות. ככל שהיחס הזה גבוה יותר, ניתן להסיק שמשתמשים מצאו את הקשר בין מילת המפתח לבין המודעה ומטרות הפרסום שלכם הדוק ורלוונטי יותר.
שאפו לאחוז הקלקות גבוה ככל האפשר והשהו מילות מפתח שאחוז ההקלקות שלהן נמוך באופן יחסי.

מודעות
כנסו ללשונית "מסעות פרסום" > "מודעות" ובחנו את המודעות שלכם.
 




שאלו את עצמכם את השאלות הבאות:
    •    האם המודעות עדיין מייצגות את העסק, המוצרים והשירותים שלכם?
    •    האם המודעות כוללות מבצעים או הנחות תקופתיות?
    •    האם אפשר לשפר את ניסוח המודעה כך שתעביר את המסר טוב יותר?

מחקו מודעות שעובדות פחות טוב. גם כאן, "אחוז ההקלקות" יכול לעזור לכם לקבל החלטות מושכלות. הוסיפו מודעות חדשות, רעננות שמייצגות את העסק שלכם נכון לזמן זה.

הגדרות
פרורי החמץ הוירטואלים האחרונים מסתתרים בתת לשונית "הגדרות" (תחת לשונית "מסעות פרסום").



בלשונית זו כדאי לבחון, בין היתר, את הנושאים הבאים:

    1.    מדינות- האם אתם ממקדים את מסע הפרסום שלכם למדינות המתאימות?
    2.    שפות- האם אתם ממקדים את מסע הפרסום שלכם לכל השפות המתאימות? בישראל מומלץ לשקול למקד את הפרסום לשפות העברית, ערבית, אנגלית ורוסית.
    3.    האם המודעות שלכם מוצגות בשעות המתאימות -תזמון מודעה? ודאו שאינכם מציגים את המודעות בשעות שאינכם עונים לטלפון או כשמשרד סגור ושאתם מוציאים את המירב משעות הפרסום שלכם.

פסח נעים!


נכתב על-ידי לוטם לב-ארי, צוות Google AdWords