מפרסמים המתמקדים בהגברת החשיפה למותג יודעים בדרך כלל למי ברצונם להגיע, אך ההתחברות באופן מקוון לקהל החשוב ביותר למותג שלהם בקנה מידה גדול מהווה אתגר לא פשוט. כדי לסייע להם בכך, אנו שמחים להכריז על השקת קבוצות של בעלי עניין משותף ב-AdWords, שתוכננו מתוך מחשבה על קהלים בסגנון טלוויזיה כדי לעזור לפתור את הבעיה של התחברות ללקוחות אידיאליים באופן מקוון. כדי להבין את העניין המשותף של משתמש מסוים, המערכת שלנו לוקחת בחשבון את סוגי הדפים שבהם הוא מבקר, וכן את תדירות ומשך הביקורים בדפים אלה, ומשייכת קטגוריות עניין לדפדפן של כל משתמש. קבוצות של בעלי עניין משותף עברו אופטימיזציה עבור טווח הגעה ותדירות, והן עוזרות למפרסמים להגיע לאותם משתמשים שקיימת סבירות גבוהה שייהנו מהמותג שלהם.

הפכו את החיים לקלים יותר

קבוצות של בעלי עניין משותף עוזרות למפרסמים המתמקדים בהגברת החשיפה למותג להגיע לקהל האידיאלי שלהם דרך 80 קבוצות ייחודיות של סגנונות חיים המבוססות על קטגוריות עניין ודמוגרפיה. מותגים יכולים כעת להגיע לקהל היעד שלהם בקנה מידה גדול, על סמך תחומי העניין שלהם – כגון איכות הסביבה, אופנה או נסיעות – ולראות כיצד המעורבות הולכת וגדלה.

וזה עוד לא הכל. אנו יודעים שכמפרסמים אתם בוודאי רגילים לקנות קהלים באופן לא מקוון לטלוויזיה, ואנו יודעים כמה מאתגרת קניית קהל מקוון יכולה להיות. כדי להקל עליכם עוד יותר, הגדרנו את הקבוצות של בעלי העניין המשותף באותו אופן שבו אתם ממקדים את קהלי הטלוויזיה שלכם, כדי שתוכלו להשיג טווח הגעה עצום באופן מקוון תוך שימוש באותן קבוצות שבהן אתם משתמשים בטלוויזיה.

Mazda Canada מגדילה את הצלחתה באמצעות קבוצות של בעלי עניין משותף

כמו רוב המפרסמים בשוק, חיפשה Mazda Canada פתרון שיאפשר לה להגיע לקהלים מדויקים בקנה מידה גדול. במהלך העשור האחרון, עברה Mazda6 כמה שינויים מהותיים בעיצוב – ב-2013 הושק דגם משודרג המשלב את הסגנון הייחודי של Mazda עם SKYACTIV, הטכנולוגיה החדשנית שלה הכוללת Smart City Brake Support ו-Rear Cross Traffic Alert. השקה מיוחדת זו דרשה גישה שיווקית חדשנית: Mazda הייתה צריכה לבנות מודעות לשיפורים טכנולוגיים אלה, ליידע את הצרכנים לגבי התכונות החדשות של המכונית ולמשוך אותם אל האתר של Mazda6 כדי לעודד מעורבות ישירה עם המותג.

היא ידעה מהו קהל היעד שלה: גברים בעלי מקצוע עירוניים, שמתעניינים בדרך כלל בטכנולוגיה ומעודכנים לגבי כל הגאדג'טים והשיפורים בתחום כלי הרכב.

Mazda Canada החליטה לנסות להשתמש בקבוצות של בעלי עניין משותף, ובחרה בקבוצה "טכנופילים" כדי להגיע ללקוחות חובבי הטכנולוגיה האידיאליים שלה, שהביעו עניין בטכנולוגיה דרך ביקורים באתרים שונים המתמקדים בגאדג'טים חדשים. על ידי מיקוד קבוצת הטכנופילים ברשת המדיה של Google, חיזקה Mazda את המסרים וההשפעה של מסע הפרסום שלה בטלוויזיה, שפנה לאותו סוג של קהל. התוצאות היו מרשימות, ו-Mazda הגיעה למשתמשים רבים פי עשרה מכפי שהצליחה לעשות בעזרת מסעות פרסום קודמים, נתון שעלה בהרבה על ציפיותיה. "קבוצות של בעלי עניין משותף סיפקו תוצאות מושלמות עבור מסע הפרסום, בכך שאפשרו לנו להגיע בפרק זמן קצר למשתמשים רבים, שידענו שתהיה להם נטייה להעריך את שדרוגי הטכנולוגיה של Mazda6". אמר XXXX בעקבות הצלחתה המסחררת, החליטה Mazda Canada לשלב קבוצות של בעלי עניין משותף בתמהיל המדיה המקוונת שלה עבור דגמי מכוניות אחרים וכרכיב חיוני במאמצי הפרסום שלה.


התחברות לאנשים שאכפת להם

קבוצות של בעלי עניין משותף מציעות טווח הגעה רחב יותר על ידי הכללת תחומי העניין הרחבים המשקפים את סגנון החיים של משתמש, במקום נושאים מצומצמים ספציפיים. המגוון הרחב של קבוצות של בעלי עניין משותף שאנו מציעים מאפשר לכם להגיע אל הקהל המושלם שלכם – החל בחובבי משחקים מושבעים וכלה בחובבי בישול ואוכל ובאנשים שאוהבים לקנות מוצרים יוקרתיים. לנו יש קבוצה עם טווח הגעה רחב שנועדה לקשר בינכם לבין הלקוחות האידיאליים שלכם. אם לא מצאתם קבוצה שמתאימה בצורה מושלמת לצורכי המותג שלכם, תוכלו ליצור קשר עם מנהל החשבון שלכם כדי ליצור קבוצה מותאמת אישית רק בשבילכם.

צרכנים יכולים גם לעדכן את קטגוריות העניין שלהם דרך הגדרות של מודעות – שמספקות למשתמשים שליטה על המודעות שהם רואים באינטרנט.

למידע נוסף

בדיוק כמו Mazda, גם אתם יכולים להשתמש בקבוצות של בעלי עניין משותף כדי להרחיב את טווח ההגעה שלכם ברשת המדיה של Google ולהתמקד ביצירת קשר עם משתמשים שמתאימים למותג שלכם – כך תשמחו את הלקוחות ותיצרו תומכים עתידיים במותג.

כדי ללמוד כיצד להתחיל לעבוד עם קבוצות של בעלי עניין משותף עוד היום, בקרו במרכז העזרה שלנו כדי לקבל מידע נוסף.

פורסם על ידי דייה ג'ולי, מנהלת מוצר בכירה