היעדים החשובים ביותר מבחינתנו עבור AdWords הם להפוך את המודעות לרלוונטיות ושימושיות יותר עבור המשתמשים, וליעילות ופשוטות יותר לניהול עבור המפרסמים. לכן אני שמח להודיע על ההשקה של מסעות פרסום משופרים שבוצעה בחודש פברואר האחרון. מסעות הפרסום המשופרים מאפשרים להגיע בקלות לאנשים בדיוק ברגע הנכון, באמצעות מודעות שרלוונטיות יותר מבחינת כוונת המשתמש וההקשר שלו.

כתבנו רבות על מסעות הפרסום המשופרים בארבעת החודשים החולפים. בנוסף למאמרים במרכז העזרה שלנו ולאתר המיוחד שמוקדש להם, תוכלו למצוא שיטות מומלצות, סיפורים של לקוחות, הקלטות של סמינרים מקוונים ופרטים נוספים על תכונות חדשות דרך התווית "מסעות פרסום משופרים" בבלוג זה

מאז שהשקנו את מסעות הפרסום המשופרים, מפרסמים שדרגו למעלה מ-6 מיליון מסעות פרסום מדור קודם, המייצגים כמעט 75% מכל מסעות הפרסום הפעילים. החל מהיום, מערכת AdWords תתחיל לשדרג באופן אוטומטי את כל מסעות הפרסום שנותרו, כדי להעביר את כולם לפלטפורמה החדשה של AdWords. בדומה להשקות מוצרים רבות, ההשקה תושלם בהדרגה לאורך השבועות הקרובים.

התוצאות עם מסעות הפרסום המשופרים
מפרסמים רבים ששדרגו למסעות פרסום משופרים וביצעו אופטימיזציה שלהם כבר דיווחו על תוצאות חיוביות וחיסכון משמעותי בזמן. הנה כמה דוגמאות מהתקופה האחרונה:

• Pizza Hut דיווחה על גידול בהחזר על ההשקעה (ROI) בנייד בשיעור של 20% מאז השדרוג למסעות פרסום משופרים. בנוסף, דיווחה על עלייה של יותר מ-60% בשיעור הקליקים בנייד, ובירידה של 17% במחיר להזמנה בסמארטפונים.

• Autobytel, אתר שפונה לרוכשי מכוניות, השיג גידול של 10% בהמרות באותו מחיר לרכישה, אחרי שדרוג למסעות פרסום משופרים וביצוע אופטימיזציה שלהם. כעת צוות השיווק מנהל 30% פחות מסעות פרסום, ויש לו יותר זמן להתמקד באופטימיזציה של חווית המשתמש. "אנחנו מקבלים את ההמרות הנכונות במחיר הנכון, בעוד שמאמצי השיווק מתמקדים יותר בחווית המשתמש מאשר בניהול החשבון", לדברי בילי פריולו, סגן נשיא בכיר, מחלקת רכש ופיתוח מוצרים. (הורידו קובץ .pdf)

• Miller's Bakery, עסק משגשג בניהול משפחתי בניו ג'רזי, קיבל יותר הזמנות לעוגות בהתאמה אישית הודות לשימוש בתכונות כדוגמת התאמות הצעות מחיר למיקום ולנייד, sitelinks משודרגים ותוספי שיחה משודרגים. לאחר השדרוג, מספר הביקורים הפיזיים במאפייה גדל ב-10-20%, העסקים בשעות השיא כמעט והכפילו את עצמם ומספר הקליקים באינטרנט ממשתמשים בערים סמוכות האמיר בשיעור של 20-35%. "הלקוחות שלנו יוצרים אינטראקציה עם העסק שלנו דרך מסכים מרובים", אומר דווייט מילר, בעלי המאפייה. "אם לא היינו מפרסמים גם למשתמשים במחשב וגם למשתמשים בנייד, היינו מחמיצים נקודות מגע רבות של לקוחות". (הורידו קובץ .pdf)

טיפים להצלחה אחרי השדרוג
כל מסעות הפרסום של AdWords נהנים מהגדרה נכונה ומאופטימיזציה סדירה. לכן בין ששדרגתם את מסעות הפרסום שלכם בעצמכם ובין שאתם מאפשרים את השדרוג האוטומטי, אנו ממליצים לכם לבחון את מסעות הפרסום המשופרים ולבצע אופטימיזציה של כולם. הנה כמה טיפים (הפרטים מופיעים במאמר זה במרכז העזרה):

1. בדקו את התאמות הצעות המחיר לנייד. עבור רוב סוגי מסעות הפרסום, ברירת המחדל של השדרוג האוטומטי מבוססת על הצעות מחיר של מפרסמים דומים. עברו לכרטיסייה 'הגדרות' ברמת מסע הפרסום כדי לבצע אופטימיזציה של העסק שלכם.
2. זהו מילות מפתח משוכפלות ולא רצויות במסעות פרסום חופפים. אם ניהלתם בעבר מסעות פרסום דומים מדור קודם עבור כל סוג מכשיר, אנו ממליצים לזהות מסעות פרסום תואמים ולבטל מילות מפתח משוכפלות ולא רצויות במסעות הפרסום המשופרים.
3. בדקו את מסעות הפרסום ברשת המדיה. ודאו שהמודעות שלכם לתצוגה מגיעות למשתמשים במכשירים הרצויים וכי אתם משתמשים באסטרטגיות הרצויות למתן הצעות מחיר.
4. התחילו להפיק תועלת מהתכונות המתקדמות של מסעות הפרסום המשופרים. בתור התחלה, אנו ממליצים לנסות sitelinks משודרגים ותוספי שיחה משודרגים. לאחר מכן תוכלו לשפר את התוצאות עוד יותר על ידי יצירת מודעות מועדפות לנייד והגדרה של התאמות הצעות מחיר עבור מיקום וזמן.

תוכלו לבקר באתר שלנו למסעות פרסום משופרים לקריאת סיפורי הצלחה נוספים ושיטות מומלצות, כולל מדריך בנושא כיצד להגיש הצעות מחיר כמו מקצוען עם מסעות פרסום משופרים. אל תהססו ליצור איתנו קשר אם יש לכם שאלות או לקבלת עזרה.

לצעוד ביחד אל העתיד
הצרכנים ימשיכו לגשת למסכים רבים יותר והם יוכלו לעבור בין המסכים בזמן שהם קונים, משחקים ומתקשרים. מסעות הפרסום המשופרים מהווים שלב חשוב שעוזר למפרסמים להתחבר עם הצרכנים בדרך פשוטה וחכמה יותר, בעולם מרובה-המסכים. מפרסמים ושותפים שלנו מרחבי העולם, שכבר מנצלים את ההזדמנות החדשה הזו, מעוררים בנו השראה. אני מודה לכם שהצטרפתם אלינו למסע ושאתם צועדים יחד איתנו אל העתיד.

פורסם על ידי סרידהאר רמסוואמי, סגן נשיא בכיר, מודעות ומסחר