אנו משקיעים הרבה מאוד זמן ומשאבים על מנת לוודא שמודעות מספקות למשתמשים חוויה בטוחה וחיובית. מדיניות הפרסום שלנו ממלאת תפקיד מהותי במאמץ הזה.

הכרת המדיניות שלנו בנוגע למודעות יכולה לעזור לכם להימנע מהפרתה. כאשר אנו מזהים מודעות או אתרים המפרים את המדיניות שלנו, אנו חוסמים אותם. ובמקרה של הפרות חוזרות, אנו עשויים להשעות לצמיתות את מפרי המדיניות ולמנוע מהם לפרסם איתנו. לכן אנו בהחלט ממליצים למפרסמים לעבוד באופן יזום לתיקון בעיות וללמוד מהטעויות שלהם.

מניעת הפרות
הנה מספר טיפים לשמירה על חשבון תקין ונקי מהפרות מדיניות מלכתחילה, כדי שהמודעות שלכם יוכלו לפעול באופן חלק:
  1.  למדו את עקרונות המפתח המנחים את מדיניות המודעות שלנו, כמו למשל 'פרסום לא יפר את האמון או הפרטיות של המשתמשים'. הקפדה על העקרונות האלה כשלעצמם יכולה לעזור לכם להימנע מהפרות. תוכלו גם להתעמק במדיניות בסיסית ספציפית כדי ללמוד פרטים (רשימה מלאה של תנאי מדיניות).
  2.  אם תקבלו התראה במהלך יצירת מודעה, עיינו במדיניות המתאימה כדי להבין אם אתם עומדים בתנאיה לפני העלאת המודעה.
  3.  ודאו שפרטי יצירת הקשר שלכם עדכניים כדי לקבל הודעות על מדיניות, והקפידו לקרוא את כל הודעות הדוא"ל שאנו שולחים בנוגע למדיניות AdWords. אנו גם מפרסמים ברשת את כל עדכוני המדיניות לפני כניסתם לתוקף.

זיהוי ופתרון הפרות
אם אחת מהמודעות שלכם לא אושרה, תרצו להבין את הסיבה כדי שתוכלו לפתור אותה ולמנוע הפרה דומה בעתיד. כך תקבלו את הפרטים:
  1. היכנסו לחשבון AdWords שלכם https://adwords.google.com.
  2. לחצו על מסעות פרסום בחלק העליון של החשבון.
  3. לחצו על הכרטיסייה מודעות.
  4. עיינו בעמודה סטטוס כדי לראות אילו מודעות לא אושרו. אם יש לכם הרבה מודעות, ייתכן שכדאי להשתמש במסנן (למדו כיצד).
  5. עברו בריחוף עם העכבר מעל בועת הדיבור הלבנה לצד 'לא אושרה.'
  6. לחצו על הסיבה לאי אישור כדי לקבל פרטים נוספים.

תוכלו למצוא מידע נוסף כיצד לאתר ולתקן מודעות שלא אושרו או לתקן הפרה ברמת האתר במרכז העזרה של AdWords.


אנו מעריכים את העזרה שלכם להבטיח שמודעות Google מספקות חוויה אמינה וחיובית למשתמשים.


מאת: Sudhir Jha, מנהל מוצר ב-Google