תקופת החגים נמצאת בפתח ואיתה הזדמנות לרענן, לחדש ולהתאים את מסעות הפרסום שלכם!
נניח ויש לכם מבצעים מיוחדים לקראת החגים או שאתם מקדמים מוצרים שהביקוש להם בעונת החגים עולה, לצד הפעילות השוטפת של החשבון אתם מוזמנים ליצור מסע פרסום מותאם לחגים.


הנה כמה רעיונות לדוגמא
אם אתם בעלי עסק בתחום המלונאות והאירוח שיקלו ליצור מסע פרסום חדש וקבוצת מודעות המקדמת את המבצעים המיוחדים שלכם. 


מילות מפתח
"חופשה בארץ בראש השנה"
"חופשה בארץ בחגים"
"צימר לזוגות בראש השנה"
"צימר למשפחות בראש השנה"
"חופשה במחירים מיוחדים לחגים" 

או במידה ויש לכם עסק של הפעלות ואטרקציות לילדים, צרו מסע פרסום ייעודי לחופשת חול המועד סוכות.

מילות מפתח

"פעילות לילדים בחופש סוכות"

"אטרקציות לילדים בסוכות"
"אטרקציות בחול המועד"
"הפעלות לילדים בחגים"

וודאו שמילות המפתח שלכם נמצאות בסוג התאמה נכון עבור המודעות החדשות שאתם יוצרים. בנוסף, הימנעו מהוספה של מילות מפתח שכבר יש לכם במסעות פרסום אחרים, כדי להימנע ממילות מפתח כפולות ותחרות עצמית. אתם מוזמנים להיעזר בקישורים: טיפים ליצירת מודעות טקסט מוצלחות ואיך ליצור את רשימת מילות המפתח היעילה ביותר.

אז שנהיה לראש ולא לזנב!

נכתב על ידי צליל, צוות Google AdWords