במהלך השנים האחרונות, עבדנו על עיצוב מחדש הדרגתי של רבים ממוצרי Google, כגון 'חיפוש', 'מפות', ו-Gmail. מטרת העיצוב מחדש היא לא רק להעניק למוצרי Google מראה ותחושה עקביים בכל רחבי האינטרנט, אלא גם לספק למשתמשים חוויית משתמש יפה ופשוטה, שתעזור להם לבצע משימות במהירות וביעילות. היום, אנו מכריזים כי המראה והתחושה החדשים האלו של Google יושקו ל-AdWords, יספקו נכסי מסך רבים יותר לכלים ולדוחות שאתם אוהבים, ויעזרו לכם להתמקד בשיפור הביצועים שלכם

יפה, עקבי, פשוט 

אנו מבינים שאם אתם משתמשים ביותר משירות אחד של Google, אתם רוצים שהצבעים יהיו עקביים ושלחצני הבקרה יהיו באותו מקום בכל המוצרים שאתם משתמשים בהם, כדי שתוכלו למצוא אותם בקלות ובמהירותאנו יודעים גם שזה לא כיף שאתם צריכים לגלול למטה ברגע שאתם נכנסים לחשבון שלכם, כדי לראות את הדברים החשובים לכם. על ידי עדכון AdWords למראה ולתחושה שבהם אנו משתמשים בכל מוצרי Google, תבזבזו פחות זמן בהגעה אל המקום הרצוי בחשבון שלכם ותוכלו להקדיש יותר זמן להרחבת העסק שלכם.

מה השתנה בחשבון? 

ברצוננו להדגיש את השינויים שתראו בחשבון שלכם, כדי שלא תופתעו בפעם הראשונה שתראו את העיצוב החדש.
 
חיוב, הגדרות חשבון (לשעבר 'החשבון שלי') ו'עזרה' עברו אל מתחת לסמל גלגל השיניים. בעבר, ייתכן שחיפשתם בכמה מקומות שונים לפני שמצאתם פריטי תפריט חשובים בחשבונכםכעת ניתן למצוא בקלות את האפשרויות חיוב, הגדרות חשבון, ועזרה באותו תפריט גלגל שיניים המשמש ב-Gmail וב'יומן'.


לתרשימיםטבלאות וכלים יש כעת יותר מקום בדףמידע חשוב בכרטיסיות של ניהול מסע הפרסום מופיע כעת בחלק העליון והקבוע.  הקדשנו מקום רב יותר במסך לתרשימיםלטבלאות ולכלים החשובים לכם ביותרכדי שתבזבזו פחות זמן בגלילה ויותר זמן בביצוע אופטימיזציה.
השינויים האלה יושקו לחשבונות שלכם בשבועות הקרוביםאנו מקווים שהעיצוב החדש יעזור לכם לנווט יותר בקלות בחשבונותיכם ולהתמקד יותר בנתונים שלכם, כדי שתמשיכו להרחיב את העסקים שלכם. למידע נוסף על העיצוב החדש, בקרו במרכז העזרה של AdWords. 

פורסם על ידי צוות העיצוב והמחקר של חוויית המשתמש ב-AdWords