אנשים פונים לטלפונים שלהם כשהם מחפשים תשובות לשאלות, וכשהם מחפשים מה לעשות, לאן ללכת ומה לקנות - אלו רגעים שחוזרים על עצמם מיליארדי פעמים ביום. ברגעים מיוחדים אלה המשתמשים ממוקדים במטרה, ובדרך כלל משתמשים באפליקציות כדי לקבל את מה שהם צריכים. רצים שמתכוננים לריצת מרתון יחפשו אפליקציות "מדידת מרחקים", חובבי אוכל יחפשו אפליקציות של "מסעדות" כדי להגיע למקומות האופנתיים ביותר, ואנשים שמבלים זמן רב בטיסות יחפשו "משחקים מובילים" כדי להעביר את הזמן לפני טיסות ארוכות. למעשה, חיפושים הם אחד מהמניעים הגדולים ביותר של התקנת אפליקציות בחנות Play Store.

לכן, אנו משקיעים בדרכים חדשות שיעזרו לאנשים למצוא אפליקציות עם מודעות ב-Google Play שמיועדות לרשת החיפוש. בנוסף, אנו מפתחים טכנולוגיות חדשות שיקלו על ניהול מסעות הפרסום וישפרו את תהליכי המדידה של המפתחים.

הן כבר כאן: המודעות ב-Google Play שמיועדות לרשת החיפוש

היום נתחיל להשיק את המודעות ב-Google Play שמיועדות לרשת החיפוש - המודעות יהיו זמינות לכל המפרסמים והמפתחים שמשתמשים במסעות פרסום של AdWords מסוג התקנת אפליקציות ברשת החיפוש



חנות Google Play מגיעה ליותר ממיליארד משתמשי Android ביותר מ-190 מדינות. טווח כל כך גדול מאפשר למודעות ב-Google Play שמיועדות לרשת החיפוש לספק לצרכנים דרכים חדשות לגלות אפליקציות שלא הכירו, ומאפשר למפתחים להגביר את המודעות לאפליקציות שלהם.

חברות כגון Booking.com ו-Nordeus כבר החלו להרחיב את אסטרטגיית קידום האפליקציות שלהן בכך שהן כוללות הצגת מודעות בחנות Play Store.




מעקב המרות משופר ל-Android

בעוד אנו מעניקים למפתחים הזדמנויות נוספות לקדם את האפליקציות שלהם, אנו עדיין מחוייבים לספק כלי מעקב המרות שפועלים בצורה חלקה בין ערוצים, ומשתלבים היטב עם פתרונות המדידה שבחרו המפתחים. לכן, אנו מציגים כעת פתרון חדש למעקב המרות - פתיחות ראשונות של אפליקציות ב-Android. הפתרון החדש מתעד את הפעמים הראשונות שבהם משתמשים פותחים אפליקציות לאחר שלחצו על מודעה והשלימו התקנה של אפליקציית Android. הפתרון החדש מספק מעקב המרות אפליקציה ברשת החיפוש, רשת המדיה ו-YouTube, ומאפשר למפתחים לשלב בצורה טובה יותר בין נפח ההמרות שמתקבל ב-AdWords לנתונים שמתקבלים בפתרונות מדידה של צד שלישי. מאחר שפתיחות ראשונות של אפליקציות הן סוג ההמרה המקובל בפתרונות של צד שלישי, אנו משתפים פעולה עם שותפים מרכזיים כמו Tune, AppsFlyer, Kochava, Adjust ו-Apsalar כדי להבטיח את עקביות הנתונים, וכדי לאפשר למפתחים להשתמש בתכונות דיווח ואופטימיזציה באופן חופשי - ב-AdWords וגם בפתרונות של צד שלישי, לפי בחירתם.

דרך קלה יותר להפיץ מודעות להתקנת אפליקציות ברשתות Google

בעוד כמה שבועות תוכלו לקדם בקלות אפליקציות באמצעות קמפיין אפליקציות אוניברסלי, ב-Google Play ובכל הנכסים של Google: רשת החיפוש, YouTube, רשת המודעות באפליקציות של AdMob ויותר משני מיליון אתרים ברשת המדיה של Google. ספרו לנו מה יהיה הטקסט של מודעה, למי אתם רוצים שהמודעה תגיע ומהו התקציב ומחיר היעד להתקנה, ואנחנו נעשה את כל השאר

ככל שהמערכת האקולוגית של האפליקציות הולכת וגדלה, אנו מחוייבים לפתח מוצרים שיעזרו למפתחים להביא אפליקציות למשתמשים שיאהבו אותן. מהמודעות החדשות ב-Google Play שמיועדות לרשת החיפוש, ועד למעקב המרות משופר ב-Android וקמפיין האפליקציות האוניברסלי שמקל על ניהול מסעות הפרסום, אנו מקווים שהכלים החדשים האלו יעזרו לקהילת מפתחי האפליקציות להצליח אפילו יותר.


פורסם על ידי סורוג'יט צ'טרג'י, מנהל ניהול מוצר, מודעות חיפוש לנייד