אנשים משתמשים במכשירים שונים במהלך היום - קוראים חדשות בסמארטפון, צופים בסרטון בטאבלט או מחפשים חופשה במחשב הנייד. ריבוי המכשירים מאתגר את המשווקים: כיצד אפשר למצוא את האדם המתאים ברגע המתאים? פתרונות הקהל של Google עוזרים למשווקים להגיע אל אנשים בהתאם לנושאים שחשובים להם. המידע הזה מבוסס על תובנות ממיליוני אתרים ואפליקציות ברשת המדיה של Google, כמו גם מיליארדי צפיות יומיות בסרטונים ב-YouTube. בין אם אתם מנסים לבסס מותג ובין אם אתם שואפים להגביר את המכירות, נוכל לעזור לכם להציג מסרים רלוונטיים לאנשים בכל שלב בנתיב אל הרכישה. עסקים יכולים למצוא את הקהל הנכון בעזרת מודעות של Google ברשת המדיה ומודעות וידאו על בסיס הנתונים הבאים:

  • דמוגרפיה - תוכלו להגיע אל לקוחות שהם חלק מקבוצות דמוגרפיות שהגדרתם — כולל גיל, מגדר וסטטוס הורה. לדוגמה, מותג עם קידום מכירות פעיל בנושא ילקוטים לבית ספר לקראת החזרה ללימודים יכול להגיע אל קהל של אימהות בגיל 25-34.
  • קהלים בעלי תחום עניין משותף - תוכלו להעלות את המודעות למותג ואת רמת המעורבות על-ידי הגעה אל אנשים שיש להם תחומי עניין הרלוונטיים למותג שלכם. לדוגמה, מותג של בגדי ספורט יכול להגיע אל חובבי טבע כדי לפרסם קו חדש של ביגוד למטיילים.
  • קהלים שהוגדר עבורם תחום עניין משותף - תוכלו לעודד את בחינת הכוונות אצל קהל המותאם בדיוק לעסק שלכם. לדוגמה, חברה המפיקה משחק וידאו בנושא כדורגל יכולה להגיע אל אוהדים של קבוצות כדורגל ספציפיות.
  • קהלים שמעוניינים במותג - תוכלו להעלות את נפח התנועה הרלוונטית על-ידי הגעה אל לקוחות שמחפשים בפועל מידע על המותג או השירות ושמתכוונים לבצע רכישה. לדוגמה, יצרן של מוצרי אלקטרוניקה יכול להגיע אל לקוחות שמחפשים מצלמות באופן פעיל.
בכל חודש, מפרסמים ב-AdWords בכל רחבי העולם מפעילים מאות אלפי קמפיינים בעזרת הפתרונות שלנו להגעה אל קהלים מתאימים. בקמפיין של אחד מהמפרסמים האלה - Ford New Zealand - נעשה שימוש בקהלים של Google כדי להגדיל את מספר קוני המכוניות שמגיעים אל האתר. Ford רצתה להגיע אל חובבי רכבים ולהעלות את המוּדעוּת למותג הרכבים שלה. לשם כך היא השתמשה בקהלים בעלי תחום עניין משותף. יצרנית הרכב רצתה גם להגיע אל אנשים שחיפשו באופן פעיל מידע על רכבים ושקלו לרכוש רכב חדש, ולכן השתמשה בקהלים שמעוניינים במותג. על-ידי שימוש בפתרונות האלה יחד עם רימרקטינג דינמי, Ford הביאה לעלייה של 60% במספר המבקרים באתר ושילשה את משך הזמן שהם שהו בו. 


AdWords_595895_E02139276+Ford+New+Zealand+Infographic+Feb16_v03__HE.png 


לדבריו של קמרון תומס, סמנכ"ל השיווק של Ford New Zealand, "בעזרת הקהלים של Google הגענו אל לקוחות בכל שלב בנתיב אל הרכישה, וכך הצלחנו להביא יותר לקוחות מתאימים אל האתר ולהגדיל את מספר הקונים הפוטנציאליים". תוכלו לקרוא עוד כאן.

משווקים יכולים להגיע לתוצאות כאלה בזכות שלוש תכונות שהן ייחודיות ל-Google:

  1. תובנות עמוקות לגבי צרכנים, המבוססות על נקודות מגע רבות עם הלקוחהקהלים של Google נוצרים על בסיס נתונים ממיליוני אתרים ואפליקציות - כולל מוצרים כמו YouTube שיש להם טווח הגעה של יותר ממיליארד משתמשים. הפריסה הזו מספקת לנו מגוון רחב של הקשרים שבעזרתם אנחנו יכולים להבין מה מעניין אנשים - קריאת ביקורות על מלונות, חיפוש בתים באפליקציית נדל"ן, צפייה בסרטונים על מכוניות ועוד. משתמשים יכולים לשלוט בחוויה שלהם, ולכן סביר יותר שיראו מודעות מועילות ורלוונטיות יותר.
  2. יכולת להבחין בין תחומי העניין של אנשים לבין כוונת רכישהאנו מסווגים את מיליוני האתרים והיישומים ב-GDN בעזרת למידה חישובית, ומפרידים בין משתמשים המפגינים "עניין" לבין אלה שמפגינים "כוונה". כך אתם יכולים לפנות אל לקוחות ברגע הנכון בנתיב אל הרכישה בהתבסס על סוגי האתרים והאפליקציות שאליהם אנשים מגיעים. לדוגמה, אם יש לכם מותג אלקטרוניקה ואתם מעוניינים להגדיל את המוּדעוּת, ייתכן שתרצו להגיע אל אנשים שקוראים בלוגים בנושא אלקטרוניקה וצופים בסרטונים מפני שהם מתעניינים בגאדג'טים. אך אם המטרה שלכם היא להגביר את המכירות, סביר יותר להניח שתרצו להגיע אל אנשים שמחפשים טלוויזיות HD באתרים להשוואת מחירים.
  3. נתונים בזמן אמת שמתעדכנים על בסיס קבועמערכת AdWords מעדכנת את הקהלים בזמן אמת, מוסיפה מידע חדש בכל פעם שמודעה מוצגת ומסירה מידע שאינו משקף עוד את תחומי העניין של אנשים. המידע הזה חשוב לביצועי המודעות שלכם, מפני שייתכן שאדם המחפש כרטיס טיסה היום לא יזדקק לו מחר. עוד דוגמה היא אדם שבחורף רוצה להיות שף אך עשוי למצוא באביב תחביב חדש של טיולים בטבע.
כדי לעזור ליותר משווקים להגיע אל הקהלים המתאימים, הפכנו את הפתרונות האלה לזמינים גם באופן גלובלי ב-YouTube וב-DoubleClick. בין אם אתם רוצים לבסס את המותג שלכם ובין אם אתם שואפים להגביר את המכירות, הקהלים של Google עוזרים לכם להגיע אל האנשים הנכונים ברגע הנכון, בפריסה של מיליוני אתרים ואפליקציות.

פורסם על-ידי ג'ון קרפצ'יק ומקס מקסוול, מנהלי מוצר, AdWords