לפני שלוש שנים השקנו את תוכנית Google Partners כדי לעזור לעסקים למצוא סוכנויות ואנשי מקצוע המתמחים בפרסום מקוון. השותפים המובילים החלו לקבל את תג Google Partner לאחר שהוכיחו שהעסק שלהם מנוהל בצורה תקינה, שהלקוחות שלהם מרוצים ושיש להם ידע עדכני במוצרי הפרסום שלנו.

מאז השקת התוכנית פנו אלינו כמה שותפים וביקשו דרך נוספת להבליט את הייחודיות שלהם. היום אנחנו שמחים לבשר על התוספת החדשה לתוכנית - הכרה בהתמחויות השיווקיות של שותפי Google.



התכונה החדשה מוטמעת בתג Google Partner במטרה לאפשר לעסקים לזהות את השותף המתאים לצרכים העסקיים הספציפיים שלהם.

שותפים יכולים לקבל הכרה בהתמחויות שיווקיות בחמישה תחומים:
         פרסום ברשת החיפוש
         פרסום במובייל
         פרסום בווידאו
         פרסום ברשת המדיה
         פרסום באתרי קניות

כדי לקבל הכרה בהתמחות שיווקית, סוכנות בעלת תג צריכה להגדיר אדם מוסמך אחד לפחות שיהיה משויך אליה, וכן להוכיח היסטוריה של ביצועים עקביים במוצר שבו הן מתמחות.

"אנחנו מברכים על השינויים בתוכנית Google Partner, שיכולים לעזור הן למפרסמים פוטנציאליים והן לסוכנות שלנו", אומר ניל גאן, מנכ"ל חברת Showroom Logic. "התוספת החדשה של התמחויות שיווקיות מעידה על המחויבות של Google לספק שירות טוב יותר לשותפים שלה ולעזור לנו להדגיש את הייחודיות של הטכנולוגיה ושל הצוות שלנו. הצגתן ההתמחויות השיווקיות תעזור גם ללקוחות פוטנציאליים לקבל החלטות חד-משמעיות, משום שעכשיו קל להם יותר למצוא את השותפים המובילים שמתאימים להשגת היעדים שלהם לטווח הקצר".

בנוסף, אנחנו משיקים את התג החדש Premier Google Partner.



התג החדש מוענק לשותפים שמנהלים כמות משמעותית של קמפיינים ב-Google ומניבים ללקוחות שלהם תוצאות מעולות. שותפי Premium יידרשו לעמוד בדרישות הסמכה נוספות ויקבלו מ-Google תמיכה מורחבת.

"ההכרה של Google בסוכנויות שצברו ניסיון רב היא צעד חשוב ואות כבוד. אנחנו נרגשים לקבל את ההכרה הזו ומצפים כבר להציג את התג החדש", אומר ג'ו צ'ורה, מנכ"ל חברת Launch Digital Marketing.

אנחנו מקווים שהעדכונים האלה יעזרו לעסקים למצוא את השותפים המתאימים לצרכים שלהם ויעזרו לשותפים שלנו להבליט את הייחודיות שלהם בצורה טובה יותר. מידע נוסף בדף הבית החדש של Google Partners.


פורסם על ידי אלן תיג'סן, סמנכ"ל מכירות ותפעול גלובליים